VW Beetle v on-line půjčovně Quicar

Volkswagen spouští pilotní projekt nové generace půjčování aut s názvem Quicar. A nový Beetle bude jeho součástí.

Na rovinu. Samotný program Quicar ničím vysloveně revolučním není, za pozornost ale stojí, že se jej zúčastní také nedávno představená nová, třetí generace Volkswagen Beetle. Svědčí o tom nejen vyjádření automobilky Volkswagen, ale také oficiální fotodokumentace k tomuto tématu zveřejněná. Z názvu programu Quicar je patrné, že má jít o rychlé a snadné půjčování aut. Jeho provoz bude zahájen během letošního podzimu v německém Hannoveru a zprvu zde má využívat pěti desítek strategicky rozmístěných stanovišť, ale jejich počet prý Volkswagen ve střednědobém časovém horizontu zdvojnásobí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci Quicaru poskytne největší evropský producent automobilů flotilu osobních vozů a skrze sadu internetových aplikací je bude samoobslužným způsobem nabízet zájemcům z řad běžných zákazníků. Přístup k vozům ve speciálním bělomodrém zbarvení má mít motorista po předchozí rezervaci skrze svoji čipovou kartu (nebo čip integrovaný v řidičském průkazu), která vůz odemkne. Pokud bude vše v pořádku, stačí jen vepsat číselný kód skrze dotykový monitor palubní soustavy a auto nastartuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přibližně takto by měl v praxi systém Quicar fungovat. Zprvu do něj budou nasazeny dvě stovky vozů VW Golf BlueMotion vybavené vznětovými jednotkami 1,6 TDI CR, u nichž výrobce slibuje průměrnou spotřebu v kombinovaném provozu 3,8 l/100 km a emise CO2 ve výši 99 g/km. Pokud se však těšíte spíše na brzké svezení v novém Beetlu, pak vězte, že se několik desítek těchto vozů spolu s lehkými dodávkami VW Caddy do programu Quicar zapojí krátce po jeho zahájení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků