Volvo: ženevským faceliftem to pouze začíná

Švédská automobilka se v Ženevě prezentovala celou řadou modernizovaných modelů. Velkým faceliftem to ale u Volva teprve začíná.

Volvo se v Ženevě vytasilo s ne příliš často vídanou záležitostí. Na svém stánku prezentuje hned šest faceliftovaných modelů, konkrétně jde o S60, V60, XC60, V70, XC70 a S80. Všichni jmenovaní dostali přepracovaný design přední i zadní části. Nutno podotknout, že tyto změny jim hodně pomohly. Například taková S80, která už figuruje na trhu poměrně dlouho, hodně prokoukla.

SUV | Kombi | Autosalony | Premiéry | Design | Volvo

Volvo S60/V60 a XC60: solidnější vzhled, nižší spotřeba (+ 37x foto)

Do interiéru se nastěhovaly nové zajímavé detaily. Řeč je například o přístrojovém štítu z V40, novém volantu opatřeném vyhříváním a páčkami pro řazení, upravený je také multimediální systém, přičemž nechybí ani možnost připojení na internet. Připojit se dokonce lze také z vlastního počítače tak, jak to známe třeba z modelů Audi. Po technické stránce se toho příliš neměnilo. Za zmínku stojí kromě papírové nižší spotřeby také Corner Traction Control pro XC60. Tento systém brzdí v zatáčce vnitřní kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volvo přivezlo do Ženevy také svou hybridní V60, což je první naftový plug-in hybrid na trhu. Bohužel je o toto auto tak velký zájem, že jej v České republice jen tak neuvidíme. Přednost (celkem logicky) dostaly ty státy, které nabízejí pro majitele hybridů nějaká zvýhodnění.

Kombi | Byznys | Hybridy | Volvo

Volvo odstartovalo produkci modelu V60 Plug-in Hybrid

Budoucnost Volva by měla být čím dál lepší. Definitivně je potvrzen příchod nové XC90 už příští rok. Auto údajně již fyzicky existuje. Když k tomu přidáme informaci, že Volvo má nového designéra a ten své první dílo představí na podzim letošního roku, skoro to vypadá, že by se očekávané XC90 mohlo ukázat ještě dříve. Po něm bude následovat smršť modelů a technických inovací. Počítá se například s novou osmistupňovou převodovkou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků