Volvo zatím BMW 7 konkurovat nechce

Představitelé automobilky Volvo, vlastněné čínskou společností Geely, v půli letošního roku oznámili, že v budoucnosti chtějí postavit konkurenci velkým sedanům jako je BMW 7 nebo Mercedes-Benz třídy S. Nyní se ale zdá, že se svého odvážného záměru poněkud zalekli a prozatím jej odkládají k ledu, možná zkrátka nechtějí zaznamenat podobný průšvih, jak se to podařilo třeba Volkswagenu s jeho Phaetonem.

Nový šéf Volva Stefan Jacoby, někdejší hlava americké divize Volkswagenu, poznamenal, že je na prestižní Volvo „příliš brzy“. Namísto toho se Volvo soustředí na vývoj nových technologií a posílení své pozice na domácím, čínském trhu. Jacoby vyčíslil, že Volvo bude muset ročně vyrábět 800 000 aut, než přikročí k vývoji luxusního modelu. Loni jich ale Volvo vyrobilo jen 335 000, a tak se zdá, že model S80 čeká coby vlajkovou loď ještě dlouhá budoucnost...

Tip: Přečtěte si náš test Volva S80 D5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Voivo S80 zůstane švédským vrcholem. Zatím...
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků