Volvo XC90 v decentní úpravě Heico Sportiv

Úspěšné švédské SUV Volvo XC90 se za celých pět let výroby faceliftovaného provedení zatím prakticky nezměnilo, ale nyní o sobě po delší odmlce dala opět vědět na vozy Volvo specializovaná ladičská společnost Heico Sportiv a nabízí pro ně nový stylistický paket. Za zmínku jistě stojí, že právě Heico se již na sklonku roku 2006 podepsalo pod vůbec první přestavbu modelu Volvo XC90 po jeho faceliftu. Optická sada obsahuje šest dílů včetně přepracovaného předního nárazníku, prahových obkladů a zádi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připlatit si lze také za sportovní pérování, dvacetipalcové ráfky a výfukovou soustavu se dvěma páry koncovek, nicméně pro samotný motor žádné úpravy připraveny nejsou. Firma Heico Sportiv ale „umí“ i motory, což dokázala například vloni v případě přestavby nového Volva S60 s motorem T6 posíleným až na 326 koní (238 kW). Nová optická sada bude k dostání u dealerů Volvo od letošního května a pasovat má na všechny vozy řady XC90 z faceliftované generace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků