V clanku je uveden nesmysl o tom, ze XC90 se vyrabi tak dlouho, protoze Volvo nemelo v ramci Fordu penize na rozvoj. Ve skutecnosti nasledni XC90 se nevyvijel proto, ze zadny naslednik ani existovat nemel. Volvo se jiz nadale nechtelo v tomto segmentu angazovat a plan byl nechat XC90 dozit dokud budou prodeje a pak celou radu XC90 zrusit.
Proč by se Volvo dobrovolně vzdávalo velkého SUV, XC90 přeci byla pro Volvo docela prodejní trhák?
třeba počítali s tím, že opadne tahle módní vlna. A ono ne. K tomu dojde až s tímto novým modelem. Když lidi remcali, že 5ti válec v naftě je málo a teď jim naservírují 4 válec ...
hele celkem myslím nemá smysl, že tu partička lidí z české kotliny špekuluje nad tím, zda je vhodnější šikmá nebo rovná linie oken. XC60 se prodejně rozhodně nemá za co stydět a to právě především díky designu a mimořádné líbivosti vozu. Proto nevidím celkem důvod proč by Volvo nemohlo zauvažovat nad tím tehle šmrncovní a dobře prodejný vzhled rozšířit i na další řady i kdyby to možná dřív neplánovalo. Tohle je studie a stejně se to ještě 10x změní.Co mám informace od zdroje tak o zrušení řady XC90 se nikdy neuvažovalo ani náhodou. Tenhle segment neustále roste a XC90 má stabilní a velmi slušní podíl. Důvody odkladů nástupce jsou celkem prozaické. XC90 se prodávalo a prodává relativně slušně i takto, a tak fakbrika celkem logicly neplýtvala prostředky na nahrazení relativně dobře prodejné a úspěšné řady a zaměřila se na nové segmenty (XC60) a omlazení segmentů kde prakticky zastoupení ztratila (S/V60). Prostě slušná dojná kráva se neporáží v momentě, kdy potřebuji prachy na něco jiného.s tím prorokováním opadu zájmu ... nepochybuji, že klíčová bude poptávka ... pokud nebude poptávka po čtyřválci tak věřím, že najdou fofrem způsob, jak resucitovat nebo sehnat nějaký větší agregát. Nicméně touhle cestou jdou všichni, Mercedes dává navzdory pupínkům puristů čtyřválce i do S řady, tak proč by zrovna Volvo mělo jít proti proudu.
hlavně, že Horbury plácal, že sportovní linie jako jsou u šedesátkové řady nelze aplikovat na ostatní, která jsou určeny pro zákazníky s dětmi. Vysvětloval, že hrana oken u V70 a XC90 musí být vodorovně, aby i cestují (děti) v zadních řadách měli náležitý výhled. A chystají se spáchat tuhle obludu, která není ani sportovní, ani do terénu a ani pro rodinu. Nelíbí se mi to, postrádá to toho švédského ducha praktičnosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.