Volvo V90 a S90 oficiálně dorazilo na český trh. Sedanů bude nedostatek

17 komentářů

Jan
24. května • 14:06

Raději ty hranatý, nejlépe s pěti šesti válci a 500 000 km v kolech.

Lord Owl
6. května • 8:13

Ten design se mi líbí. Hlavně tu záď u sedanu doslova hltám.
Pravda chybky se vyskytly, třeba to logo.
Chtěl bych zkušební jízdu, ideálně tak na půl dne :-)Jinak těch "udělátek" to má až moc, jako "pro-starý" volvista bych z toho měl strach.

bbobb
5. května • 14:53

S90 = velké zklamání a 20 aut...obyčejný (zezadu navíc hnusný) sedan a dělat z něj takto kdo ví co....? :-D A to jsem měl S80, byla spokojenost a chvíli jsem myslel, že vyměním právě za S90..ale jen do té doby než jsem viděl fotky toho podivného zadku...

Kuk Vykuk
5. května • 8:24

Čínský auta jsou tu.

bzzz
5. května • 9:13

Treba bude i prodlouzena cinska verze - to ted leti ;-)

Kuk Vykuk
5. května • 10:37

Že by ještě delší kombík? :D

Bouce
4. května • 22:59

Kterej hňup mohl v dnešní době použít u sedanu hrozný vzpěry víka kufru, díky kterým to jejich okapotování zabere třetinu kufru. Já myslel, že tohle skončilo před dvaceti lety.

mpolan
5. května • 6:57

A teď si představ, že ty vzpěry dnes mají všechny sedany... To musí být utrpení, co?

jean
5. května • 7:12

Ale to neznamená, že je to tak dobre. Už prvé lowcost S40 pred 20 rokmi tam mali paralelogram a vôbec to nezasahovalo do bat. priestoru.

mpolan
5. května • 9:31

Jenže to je dražší a složitější řešení, tím pádem od něj všichni upustili. A to už před dávnými roky, tak nechápu ten povyk v současné době. Probudili vás z hibernace?

bzzz
5. května • 11:18

O par stovek/tisic drazsi u auta za mega+ ;-)
Netvrdim, ze je to zrovna tento pripad, ale vyrobci upousti od spousty zavedenych/starych reseni a nahrazuji je neskutecnyma a/nebo nepraktickyma hov@dinama (staci se podivat na pristrojovky, dotykove panely atp).

eLzyx
4. května • 21:41

soudě dle té šesté fotky ... není to hezké auto. Celé je to takové disproporční, zdůrazňující tu ohromnou masu zadních partií, ta prapodivně velká plocha zadního skla, které má ale velký černý rámeček, takže z něj bude stejně vidět prd. Ten mohutný stěrač je asi nějaké Simply Clever řešení, polička na kelímek s "automatkávozou".
Také by mě zajímalo, kterého inteligenta napadlo osazovat ploutvičkové antény. Vždyť je to hnusné, až to bolí. Vždyť už před 20 lety měli zvládnutou integraci všech potřebných antén do skel.
Ani zepředu to nemá čistý design - ten nárazník mi připadá jako kdyby designer absolutně neodhadl proporce auta a až pak, když si všiml, že je ten čumák mnohem vyšší, dodělal někdo jiný podnárazník s mlhovkami.
A dokonce už i zprznili logo Volva. Vždyť se tam ta šipka úplně ztrácí, vždycky byla mimo diagonálu. Za chvíli to bude jen kolečko na diagonále. Asi aby to neuráželo ženské ...

Zelí
4. května • 19:26

Jsem fanda designera Thomase Ingelatha, ale zatím mě ve Volvu nepřesvědčil.... možná naživo to bude lepší.

asdf
5. května • 11:49

otazkou zustava, proc by mel presvedcovat zrovna nejakeho ceskeho diskuzniho kokotab nB-]

Tomas
4. května • 17:11

Videl jsem jich pár v Goteborgu a vypadá to zive ještě líp než na obrázcích! Ale mala kola jsem tedy nepotkal a vse byly dle zvuku nafty a docela mne zvenčí hlasitost překvapila teda...

Noclaf
4. května • 14:13

Autoporno. S90 i V90 krasny. Asi z hlediska prkticnosti bych chtel mit v garazi radsi V90 - precijen se hodi dovezt si na hory trochu prazskeho vzduchu, na ktery jsem zvykly. :)
Jen mam trochu strach jak ty auta budou vypadat na mensich kolech, protoze na tech fotkach maji skoro loukote. :D

bzzz
4. května • 15:20

Silikonove autoporno... na hory je/bylo XC70, budiz mu zeme lehka, posledni opravdu povedene Volvo.

Doporučujeme

Články odjinud