Volvo V60 přistiženo bez maskování, takto bude vypadat (spy photos)

Dost bylo maskovaných špionážních fotografií, máme zde Volvo V60 v plné parádě, tedy bez maskování. Automobilka se rozhodla pro taktiku neznámé identity, a tak testovacímu exempláři odebrala přední masku.

Vedení automobilky si od nového generace slibuje mnoho a tvrdí, že bude zcela jiné a lepší než kterékoli jiné současné modely Volva. Co se týká bezpečnosti, zde se mají čím skutečně čím chlubit - kromě zažitých a používaných systémů si v S60 a V60 najde místo také Pedestrian Detection System, který dokáže rozpoznat chodce vstupující na silnici a automaticky vyvozuje tlak v brzdovém systému ještě před samotnou reakcí řidiče.

Pod kapotou se objeví přeplňované čtyř, pěti i šestiválce, pracuje se také na hybridní verzi. V60 by se měla dostat na trh již letos na podzim jako vůz modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volvo V60 překvapivě odhaleno

Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2009
Stav: 168 890 km
Cena: 275 000 Kč
Volvo V50 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 180 115 km
Cena: 149 000 Kč
Volvo S60 1.999
Rok výroby: 2010
Stav: 82 667 km
Cena: 310 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek