Volvo V60 2011: sbohem krabicím

15 komentářů

Nomad
7. července • 15:57

Mně se docela líbí a jako rodinné auto se mi oproti už opravdu dodávkovým rozměrů V70 zamlouvá. Ale kolik bude prohoha vážit? 2 tuny? Fůra motorů okolo 200 koní a zrychlení 0 na 100 většinou skoro za 9 vteřin? Jasněže tohle neni hot hatch, ale herdek benzínový dvoulitrový turbo nedá stovku řekněme za 7,3? Musim si koupit víc jak třísetkoňovej tank, abych se dostal pod sedm vteřin? Nedivim se, že jim nedávno ta S60 nedobrzdila v testu automatickýho brždění. Systém funguje, ale ubrzdit tank neni legrace...

Martin Vítek
10. července • 7:58

Ten test brzdění před překážkou... nemyslím, že to bylo brzdami... přesněji hmotností... s hmotností bude srovnatelné s konkurencí, takových 1300 - 1600 kg. I ten nafťák 2,4 Common Rail od VW je hliníkový...
Design je věc individuální a co se týká čínského vlastnictví... opravdu z toho strach nemám. Ať se to komu líbí nebo nelíbí v Číně, Korei nejsou pitomci. Kdyby jo, přímo jejich značky by asi taky vypadali jinak, ale za posledních 10 let je posun kvality i designu Hyundaie i Kii tak výrazný, že to nemůže nevidět jen ignorant. A nemělo v Asii výrobní závody tolik i prestižních značek z jiných oborů... ale vidím to podobně, je to tu jen o předhánění, kdo napíše horší kritiku.. kdo druhého více ztrapní, strhá.. no nic, to je stejně zbytečné psát.Osobně se mi V60 líbí a jsem rád, že i tuto řadu udělali jako kombi... a nemyslím, že to je nástupce V70, velikostně je mnohem blíže V50... a i když je S80 braná jako luxusní sedan, s tradicí velkých kombi Volvo a jejich veliké oblibě na US trzích by si klidně mohli dovolit udělat kombi právě i z S80...

Pineapple
7. července • 7:56

Najkrajsi kombik, hned po 159SW a 5erT..

imartas
6. července • 18:41

Panebože,co to je?Hyundai?:-/

joj
6. července • 16:09

obzvlast ty zadni, se divim, ze tam vubec nejaky jsou... palec dolu.

Alfred
6. července • 18:10

Koukam, ze ty cinsky auta se zas kousek zlepsily :D

asdf
6. července • 16:05

vypada jak fabia combi (= humus)

Honza
6. července • 12:05

Nevim, no... Zepredu se mi nelibi, jak to sleduje ted modni trendy s protahlyma svetlama, vypoada to jak nejakej asiat. Na druhou stranu, porad je v tom silnej odkaz na volvo. Ale ta zad. Ta zad. Kde je ta volvi jednoduchost v designu? Prijde mi to preplacany, jen aby to bylo trendy...

F
6. července • 10:24

Parada, moc hezky! Volvo podla mna napreduje spravnym smerom, minimalne dizajnovo.

Noclaf
6. července • 9:51

pekna, ale cumak se mi nelibi :/

Hajetor
6. července • 16:54

To víš Číňani, ještě to pořádně neuměj

jj
6. července • 19:52

chytrej jak rádio a blbej jak děravý necky, už mě tyhle přitroublý hospodský glosy unavujou. Jen pro zajímavost zkus říct, kolik je na tomhle autě procentuelně čínských součástek. Zkus zapřemějšlět, kdy se tak tohle auto vyvíjelo a nakonec si za domácí úkol zkus zjistit za kolika světovejma automobilkama z nějvetších 5ti stojí ve finále číský nebo pro změnu arabský akcionářský kapitál - možná budeš překvapen.

Thor
7. července • 9:50

Čínskejch součástek je tam stejně, jako švédskejch. Zkus zapřemejšlet :-P

jj
7. července • 12:25

tak když tak obejdu třeb aktuální XC70 nebo starší XC90, tak vidím na dílech kromě Švédska hlavně Německo, Belgii, Španělsko, Portugalsko, dokonce i Českou republiku. Prakticky všechny díly mají nějaké made in označení s odkazem na EU země. Nemám sice v úmyslu auto rozebírat, ale na tom, co je vidět uživateli (s výjimkou nějaké žárovky) jsme nenašel ani jednu Chinu. Nic proti čínskejm součástkám nemám a myslím, že při slušné kontrole kvality není výroba čehokoliv v Číně problém, ale fakt mě unavují trapné rejpance "čínském" autě ve snaze značku takhle lacině a nepodloženě shazovat. Možná se časem nějaké Volvo v číně dělat bude a až se tak stane tak doufám, že někdo osvícený kvalitu pohlídá. Ale do té doby se bavíme o autě vyrobeného minimálně v drtivé většině z dílů s původem v EU a poskládaného švédskými dělníky v Torslandě. A shodou okolností zatím jediný díl, který mi kkdy vypověděl na autě službu byla německá čtečka imobilizéru vyrobená Siemensem ... in Germany. BTW. Pokud vím tak narozdíl od Volva třeba Škoda a VW v Číně plnohodnotně auta sekají. Jsou snad proto nekvalitní značky? těžko. Volvo získalo čínského akcionáře a pár hospodskejch kecálistů má o čem povídat zasvěcená moudra.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dusan
7. července • 23:58

To ze pro Volvo koupe Cinany znamena ustup ze slavy a postupny odchod do segmentu shitovek na jedno pouziti nekde kolem Geely je vice nez zrejme. Na druhou stranu jeste nejakych pet let bude schopno cinske Volvo zit z podstaty nez ho zbytek sveta definitivne predhoni o nekolik konskych delek, takze tenhle model bude jeste vicemene OK.

Doporučujeme

Články odjinud