Ale tak pro čínský komouše asi dobrý, normální člověk do toho nesedne B-]
Treba sa pozriet aj na bezpecnost - ta je v pripade volva neporovnatelna ...
Auto nižší střední třídy ve výbavě "holátko" za 590 000 Kč. Hm, to jsem zvědav na ty prodeje. Číňané ze Švédska se zbláznili.
jenže je to "holátko" na úrovni téměř plně vybavené Octavie, přičemž nabízí v serii některé prvky, které nelze u konkurence ani doobjednat.Samozřejmě masovka z toho nebude a myslím si, že to ani není cílem.
Vidím, že jsou zde nevěřící Tomášové, tak uvedu příklad, můžete si to přepočítat. Ford Focus Titanium EcoBust 110kW - 477 690 KčSada Vision - 29990 KčSada Asist Plus - 28 500 KčSada Safety Plus - 23 000KčSada Easy - 10 500 KčCelkem 569 590 KčJeště mám prostor cca 30 000 Kč na nějakou další výbavu, metalický lak.......Pro přiblížení, tak mám ve výbavě duální automatickou klimatizaci, bixenonové světlomety s automatickým přepínáním dálková-potkávací-denní, Zpožděné zhasínání předních světlometů, denní led světla, asistent parkování, parkovací senzory, rozpoznávání značek, automatické stěrače se senzorem deště, hlídání před opuštěním jizdního pruhu, systém pro automatické navrácení do jízdního pruhu, hlídání mrtvého úhlu, sledování bdělosti řidiče, prevence nárazu v nízké rychlosti, bezklíčový vstup a startování, sklopná zrcátka s přisvícením prostoru pod zrcátky, vyhřívání předního skla , elektrická okna, samoztmívací zpětné zrcátko, všechny asistenty (ABS...), tempomat, asistent rozjezdu do svahu.....A teď ja to na porovnání s tou sociální výbavou Volva za 598 000 Kč.
Tak jestli takhe v základu vypadá plně vybavené auto, tak to je teda k smíchu. Vzhledem k tomu, že budou využívat motory Ford, tak si to porovnej s Focusem za stejné peníze. Potom možná přestaneš psát nesmysly o téměř plně vybaveném autě. Je to holátko. To co vypisují je prakticky standard pro každé auto v základu, samozřejmě až na ten airbag pro chodce, ten jediný nikdo nenabízí. Nebo se ti zdá vysoký nadstandard jednozonová manuální klimatizace, či držák nápojů, parkovacích lístků a tužky? Když tak porovnáváš s Octavii, tak porovnej s výbavou Elegance, je to za stejné peníze a začni motorem 2.0 TDI CR 103 kW, 6-stupňová mechanická převodovka. Můžeš takhle dále pokračovat.
Mirek, si tupy jak palica. Ako mozes porovnat ford a octaviu s volvom? Narozdiel od fordu a skodovky je volvo premiova znacka, takze to radsej porovnavaj s BMW, Audi atd. A ked si taky sedlak, tak chod radsej na clanky o Dacii a tam porovnavaj ford.
http://www.auto.cz/volvo-zatapi-nemeckym-zna... ... Šéf Volva, Stefan Jacoby chce, aby se Volvo do budoucna stalo jasně prémiovou značkou. :-P
Jenom sedlák může mít nick bandaska a může tak hloupě odpovídat a ještě se pokoušet o urážky. Výdávat Volvo za prémii na úrovni BMV, Mercedes... je docela blbost. Navíc ti zřejmě nedochází, že i když už nemá "nic" společného s Fordem, tak jeho techniku stále využívá.
a slibovaná pětiválcová T5 nikde 3-[
A stejne jako u sedesatek je opet kufr obetovan stylovemu designu. Ja uz se ted bojim jak bude vypadat tradicni stehovacek V70 v novem pojeti.
tak ona ani předchozí generace V40 neměla bůhví jak velký kufr. Taky to bylo střiženo "sportovněji". S novou V70 to snad dopadne dobře, klasická rovná záď, žádné oblinky. Pokud by to neudělali, tak by se značně vzdálili švédskému stylu - elegenci a praktičnosti. A to si nejsem jist, jestli by jim to prodejně prošlo. Rádoby sportovních aut jsou teď tři zadele, takže se prosadit v této oblasti bude těžší a těžší, naopak klasicky střižených kombíků je méně a méně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.