Volvo V40 Sport 200 jako série Heico Sportiv pro Švýcarsko

Dvorní ladič švédských vozů Volvo o sobě po delší době dává opět vědět.

Firma Heico Sportiv specializovaná na automobily značky Volvo se již podepsala pod celou řadu zajímavých staveb a sérií, z nichž mnohé vznikly přímo ve spolupráci s Volvem, přičemž za příklad poslouží třeba kreace na základě řady Volvo XC90. Nyní Heico Sportiv přichází se speciální edicí Volvo V40 Sport 200 určenou výhradně pro švýcarský trh.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo V40 Sport 200 z dílen Heico Sportiv

Na první pohled si na těchto vozech všimneme především devatenáctipalcových litých ráfků, černých polepů ve spodní části boků karoserie a páru zdvojených koncovek výfuku z nerezové oceli. Tím to ale nekončí. Nové Volvo V40 Sport 200 navíc disponuje tužším a sníženým podvozkem a zážehovým čtyřválcem s objemem 1,6 l, přeplňováním a výkonem 200 koní (147 kW).

Testy | Zajímavosti | Bezpečnost | Příslušenství | Volvo

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Na palubě se toho mnoho nezměnilo, nicméně série Volvo V40 Sport 200 vyniká čalouněním černou kůží, hliníkovými pedály nebo dekoračními prahovými lištami. A aby bylo jasno: „200“ v názvu série značí, že bude omezena na 200 kusů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků