Volvo V40 na prvních kvalitních snímcích, premiéra za dveřmi

11 komentářů

josephko
23. února • 21:07

Volvo sa asi rozhodlo nasledovať Saab. Bravó! Asi tým severanom ešte nedocvaklo, že u luxusných áut prapodivné krivky v štýle fluidného dizajnu od Hyundaia asi nie je to pravé orechové. Kdeže sú zlaté časy jednoduchých tvarov 740-ky a 850-ky.?

jj
24. února • 10:47

koukni na křivky aktuálních BMW a MB a jejich trend na posledních modelech. Snad jediná Audi se z prémiovek chová pokud jde o tvary poměrně konzervativně. Každý jde trochu jinou cestou - MB je krapet osřeji řezané, BMW se zase snaží tvářit děsně svalnatě, ale zohýbané a prolamované a dramatičtěji tvarované jsou všechny. Je to stejné, jako ve své době 70 tá léta byla všechna auta hranatá a podobně - prostě aktuální trend. Může se ti nelíbit, ale to je tak vše co s tím naděláš.Mimochodem jakkoliv byl osud Saabu svým způsobem nevyhnutelný cca poslední dva roky, tak designem to rozhodně nebylo - naopak, ten byl u chystaných sabích modelů ukázkově čistý a hezký. Třeba nová 95 měla skoro adinovskou čistotu křivek střiženou takovou tou severskou vyhraněností. Moc pěkná na pohled.

eLzyx
23. února • 21:12

tak oni jsou hezké i křivky a linky u soudobé V70/XC70. S80 je také nádherné auto. Ale vše, co přišlo po je divné. Včetně faceliftů C30/C70.

tofi
23. února • 8:23

Tentokrat uz je tam ten Focus/Mazda3 uz uplne videt jako nikdy drive, ROFL

eLzyx
23. února • 11:09

bohužel i pod kapotou bude Fordí technika 3-[

Petr
23. února • 19:19

Ford motory se už do nových Volv nedávají... chce si to něco málo zjistit... a podvozek už to taky není stejný...

eLzyx
23. února • 20:47

ne? A ty tříválce a čtyřválce Ecoboost jsou co? To číňani vymysleli během celozávodní odstávky, ne?
V současné produkci je také několik Fordích motorů - 1.6, 2.0 atmobenzin(C30, S40, V50), 1.6T a 2.0T ecoboost (S80, XC60, V60, S60 ...). Včetně Fordích převodovek. A i bohužel i některé Volví motory jsou vyráběny u Fordu (šestiválce).
A pak tu máme také čtyřválcové diesely - ty jsou pro změnu od PSA.
Volvo bohužel už motory a převodovky v podstatě nedělá - Ford zavčasu jejich výrobu přesunul do svých fabrik (šestivály se dělají u Fordu ve Walesu). A řekl bych, že Ford teď na šikmoočka tlačí cenou a chce, aby používali jen jejich motory. Proto Volvo oznámilo odchod od pěti a šestiválců a přechod k tří a čtyřválcům. :-(

Tomáš
23. února • 7:50

Vypadá jak převlečený ford focus, ale je pěkný, to se musí nechat.

tofi
23. února • 8:24

ono je to totiz tim, ze on to je FOCUS/Mazda3 - vsechno na stejnem podvozku, je to takovy Ford pro zbohatliky :-P

jj
24. února • 10:55

hmm a Audi je takové VW a Škoda pro zbohatlíky zřejmě ...a Bentley je také VW pro zbohatlíky ...a Gallardo je je také VW pro zbohatlíky ...a Rolls Royce je BMW pro zbohatlejší zbohatlíky ...a Lexus je Toyota pro zbohatlíky ...to je panečku objevosobně na tom nevidím nic špatného, proč nepoužít dobrý - ba dokonce v případě Focusu velice dobrý podvozek/platformu, pokud je k dispozici.přestoře jak píšu by na tom nic špatného nebylo, tak si nejsem jist, zda náhodou nová 40 už není na nových platformách - mám pocit, že s tím vyhrožovali v rámci postupného odstřižení od Fordu, ale přiznám se, že jsem nezjišťoval, od kdy (od jakého modelu) to mají v plánu. Třeba to tu někdo bude vědět.

jj
24. února • 10:55

hmm a Audi je takové VW a Škoda pro zbohatlíky zřejmě ...a Bentley je také VW pro zbohatlíky ...a Gallardo je je také VW pro zbohatlíky ...a Rolls Royce je BMW pro zbohatlejší zbohatlíky ...a Lexus je Toyota pro zbohatlíky ...to je panečku objevosobně na tom nevidím nic špatného, proč nepoužít dobrý - ba dokonce v případě Focusu velice dobrý podvozek/platformu, pokud je k dispozici.přestoře jak píšu by na tom nic špatného nebylo, tak si nejsem jist, zda náhodou nová 40 už není na nových platformách - mám pocit, že s tím vyhrožovali v rámci postupného odstřižení od Fordu, ale přiznám se, že jsem nezjišťoval, od kdy (od jakého modelu) to mají v plánu. Třeba to tu někdo bude vědět.

Doporučujeme

Články odjinud