Volvo v Číně uvede prodloužený model S80L

Jen krátce po představení prodlouženého sedanu Audi A4, o němž jsme vás informovali zde, přichází další „čínský mutant”, tentokrát v podobě švédské vlajkové lodě Volvo S80, doplněné písmenem L. Také Volvo je však určeno výhradně pro čínské zákazníky. V Číně se rovněž bude vyrábět. Na trhu se objeví ještě letos a lze velmi pochybovat o tom, že by bylo exportováno do jiných oblastí.

Model S80L vychází z běžného sedanu S80, ale pro specifické požadavky byla jeho karosérie důsledně přepracována, aby skryla prodloužení o plných 140 mm, z nichž těží výhradně cestující na zadních sedadlech. Automobilka Volvo patří mezi producenty, kteří se pustili do expanze na bujícím čínském trhu. Před dvěma lety přímo na čínské půdě spustila montáž svého modelu S40, který se zde spolu s velkým S80 prodává dodnes.

Klepněte pro větší obrázek
Volvo S80L

 

Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2009
Stav: 168 890 km
Cena: 275 000 Kč
Volvo V50 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 180 115 km
Cena: 149 000 Kč
Volvo S60 1.999
Rok výroby: 2010
Stav: 82 667 km
Cena: 310 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek