Volvo snížilo emise C02 nejrazantněji v EU

5 komentářů

Ef
25. října • 6:11

Jojo Volvo se zavděčilo eurobyrokratům, zrušilo osmiválec, a ted zruší i šesti a pětiválce, to si u evropské komise šplhne ještě víc! Určitě už pracují na nějakém dvouválci. vskutku ideální kombina cepro dvoutunové vozy..jen nevím jestli uvědomují, že je důležitější vyrábět auta, která chtějí zákazníci, než eurobyrokrati. ti asi produkci volva neskoupí, aby firma fungovala. děla se vůbec nějaký průzkum mezi zákazníky, zda chtějí vyměnit osmiválec nebo šestiválec za čtyřválec? docela by mě zajímalo, jak by to asi dopadlo..nemůžu se dočkat dne až celá slavná EU zkrachuje, snad už to nebude dlouho trvat..pak snad zase začnou věci fungovat podle selskýho rozumu

eLzyx
25. října • 11:52

k tomu osmiválci - jeho zrušení jsem absolutně vůbec nepochopil. Plnil Euro 5 i ULEV II, takže by se mohl v EU zvesela prodávat až do 9.2014. Stejně tak nechápu ty pěti a šestiválce. Možná je to tím, že si Ford ponechal výrobu těchto motorů(6ti válce) a převodovek k nim (k pětiválům). Chvíli před prodejem totiž tuto původně volví techniku přetáhl pod svůj "modrý ovál".

jj
25. října • 9:24

tak buď :(a) Ef je geniálnější než celá tlupa ostřílených veteránů automobilového průmyslu, kteří kočírují jednu z renomovaných automobilek a ti si navíc asi zapoměli i udělat domácí úkoly, nebo
(b) Ef brečí zbytečně nad hračkou, kterou mu sebrali a naopak ti veteráni z autobranže vědí co dělají a mají pro to své jistě dobře promyšlené důvody.na kterou možnost si vsadit? no já osobně vsázím za (b) - to že někdo přestane dělat motor, který jsem měl osobně rád může být pro mě osobně smutné, ale jsem dost soudný na to abych netrpěl stihomamem, že jen mé preference jsou ty jediné správné a sám dokážu tvořit nebo z prostu vycucat nálady a trendy celého trhu.

eLzyx
25. října • 11:45

já se přikláním k možnosti (a). Já teda nebudu ochoten si koupit subpremiové auto s čtyř- nebo dokonce tříválcem. Proč bych to měl proboha dělat? Navíc když i neprémioví výrobci budou (aspoň zatím) vyrábět i šestiválce. Vážně nevidím ani jeden emocionální důvod, proč za něco takového utratit prachy. Ty poslední modely(S/V60) z pera Steve Mattina se mi absolutně vůbec nelíbí a jestli se další modely budou blížit představeným konceptům ... tak to má Volvo (nejen) u mne spočítané. A to mi na dvorku momentálně stojí 3ks od této automobilky.

asocial
22. listopadu • 23:21

Také si nejsem jist, zda zákazníky v této skupině osloví x krát přeplňovaná max tříválcová atrapa motoru. Ale ono se to nějak marketingově "vyretušuje", první majitel se tedy uspokojí v okamžiku pořízení, po stránce provozní to už tak růžové nebude (spotřeba, spolehlivost) a poté šrotace (řidiči těchto vozů se budou moci zase zdravit naznačením kolikátý již mají motor ve svém ekovoze..) t.j. už teď lituji druhé a další majitele. Jen odbočka - podle tabulky produkce co2, od oka (velmi hrubý výpočet) VW zadotuje skvělý eurostát cca 450 miliony €, (počítám normovaných 130co2/km, tj pokutička/daň 160 €/ks)..wow za to europijajicím stojí (lukrativní povolání), a zákazník jen platí a platí ...3-[. Je jen otázkou času, kdy počet lidí vezoucích se na "kárce" převýší počet lidí, kteří kárku "táhnou", a ona "kárka" se zastaví..(..EU l.p.2012? že by na té "hlášce" o konci světa /konec "nadvlády" euroatlantické civilizace něco bylo:-( )

Doporučujeme

Články odjinud