Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

13 komentářů

Dr.D
3. června • 22:11

Když jsem si chtěl kdysi koupit nový auto, moc se mi líbilo Volvo. Ale když jsem zjistil, že se prodávají jen smradlavý diesely, tak z toho sešlo :-D

jehoVista
6. června • 10:45

Nepamatuju se, ze by nekdy meli v nabidce model, ktery nabizeli jenom s dieselem.

USA
3. června • 11:59

az staty EU prestanou znevýhodňovat bezin vyssi spotrebni dani proti nafte, tak i ti největší kolenovrti co naftu tolik miluji aby usetrili par sestaku pochopi, ze se jim nafta nevyplati.
v CR je benzin zatizen skoro o 30% vetsi spotrebni dani nez benzin a v nekterych zemich EU se to blizi ke 100%.
pariz od 2020 zakazuje vjezd všech naftakum, doufam, ze si z toho vezme priklad cela ceska republika

bzzz
4. června • 16:43

Vyrobni proces nafty je levnejsi nez v pripade benzinu. Ceny PHM - s ohledem na umele stanovene dane a predevsim ceny ropy zavisle od geopoliticke situace a nalady ropnych sejku - jsou kapitola sama o sobe.Dutohlavove vedou zabomysi valky benzin vs nafta, pritom zavaznejsi problemy jsou uplne jinde.

John
3. června • 21:28

Treba citat pozorne a nevytrhavat veci z kontextu. Od 2020 vsetkym autam starsim 10 rokov, cize naj benzinovym.B-]

USA
4. června • 13:41

to je tak když se spokojis jen s jednim zdrojem:http://www.auto.cz/pariz-zakaze-auta-vyroben... ...
"... Do konce desetiletí se též počítá s úplným zákazem vjezdu vozidel se vznětovým motorem."

Kuk Vykuk
5. června • 17:24

Budou zakazovat jenom do určitejch míst.

Nornik
3. června • 10:21

Jo uz se tresu, az si budu moct koupit technicky slozity hybrid, ktery mi pak bude na dalnici, kde najedu nejvic kilometru jezdit za nejakych devet.Jestli chtej bejt eko, tak muzou ty baterky nahradit lahvema na CNG - to se turbobenzime kamaradi a nenici to zivotni prostredi skrze lithiove doly.

John Doe
3. června • 11:28

Technicky slozity hybrid a na dialnici za 9? To asi hovoris o 'hybridoch' od Volkswagenu, kde tomu korunu nasadzuje DSG a turbo.Naproti tomu HSD od Toyoty nema ani alternator, ani starter a prevodovka eCVT je konstrukcne jednoduchsia ako 4-stupnovy manual, kedze to de facto prevodovka nie je.

Kuk Vykuk
5. června • 17:22

Toyota je jasná, ale hybridy všech vostatních automobilek budou stát za pendrek protože to neuměj natož aby to měli vychytaný.

Mičurin
3. června • 7:39

Nafta v osobáku je jednoduše omyl. Lexus a Toyota jsou v kvalitě na špici, hlavně kvůli prosazování hybridů a téměř úplnému ignorování přecitlivělých dieselů. Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat nekvalitní diesely, nejsem takový masochista abych cáloval za servis nekultivovaného a smradlavého motoru.

John
2. června • 21:50

Cinania tomu zas rozumeju.B-]:-D

Aladin
2. června • 16:48

Proč 3 válec, když to bude hybrid? 3 válce, to je takový konstrukční paskvil. Doufám, že Japonci vydrží a bude u nich i v budoucnu možno nalézt 4 válce v základu. Ale to je tím, že nastupující generaci zákazníků motory už vůbec nezajímají. Jede to stejně rychle, tak co. :-/

Doporučujeme

Články odjinud