Volvo připravuje V40 Polestar jako soupeře pro Mercedes A45 AMG

I Volvo, automobilka posedlá bezpečností a ekologií, chce svůj ostrý a velmi rychlý hatchback. Tedy něco, co do jejího portfolia moc nezapadá. Ale budiž, opravdu rychlých aut není nikdy dost.

Novinka bude vycházet z modelu Volvo V40, ponese zřejmě označení Polestar a postaví se přímo proti Mercedesu A45 AMG. Za modelem si stojí i manažeři automobilky a tvrdí, že zájem o podobná auta je. Odkazují se právě na úspěch Mercedesu a jeho modelu třídy A.

Video | SUV | Autosalony | Premiéry | Volvo

Volvo XC90 Lounge Concept přišlo o jedno sedadlo a dostalo botník

Volvo V40 Polestar, pokud se tak bude jmenovat, dostane přeplňovaný dvoulitr s výkonem „přes 300 koní“, pohon všech kol a manuální či za příplatek automatickou převodovku.

Volvo se nijak netají tím, že by rádo z modelů Polestar udělalo alternativu k BMW M nebo Mercedesu AMG. Otázka ale je, jestli bude mít dostatek modelů, na které by takové jméno sedělo.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků