Volvo odstartovalo produkci modelu V60 Plug-in Hybrid

Automobilka Volvo zahájila produkci prvního naftového plug-in hybridu na světě. Tento model si odbyl svou premiéru už na autosalonu v Ženevě v roce 2011, první sériové exempláře ale spadají až do modelového roku 2013. Pro začátek Volvo plánuje produkci 1000 kusů, do roku 2014 se ale počítá s nárůstem na 4000 – 6000 automobilů ročně.  První tisícikusová série je již vyprodaná.

Video | Hybridy | Volvo

Volvo V60 Hybrid: nové info a snímky (+ video)

Volvo V60 Plug-in Hybrid kombinuje naftový pětiválec o objemu 2,4 l (215 koní, 440 Nm) s elektromotorem disponujícím parametry 70 koní a 200 Nm. Řidič má na výběr režimy jízdy Pure, Hybrid nebo Power, přičemž první jmenovaný představuje jízdu pouze s využitím elektromotoru, druhý kombinuje oba motory podle potřeby a třetí dává maximální možný výkon systému. Hybridní V60 zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 6,9 s. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2009
Stav: 168 890 km
Cena: 275 000 Kč
Volvo V50 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 180 115 km
Cena: 149 000 Kč
Volvo S60 1.999
Rok výroby: 2010
Stav: 82 667 km
Cena: 310 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek