Volvo odhalilo české ceny modelu XC60. Pod milion korun se zájemci nevejdou

31 komentářů

CyberVic
31. března • 12:35

Klobouk dolu pred marketingem Volva. To, jak se jim podarilo udelat premiovku, pro vetsinu majitelu az modlu, s velmi premiovou cenovkou, z auta, ktery dneska nema ani motor, to je husarskej kousek...Pritom treba interiery jsou kvalitou po par letech na urovni Mondea... Co jsem mel moznost zazit jemne ojety XC70, XC90, je to fakt bida...No nic, kazdy zbozi ma svyho kupce...

Maty
31. března • 15:10

Vždyť jste v tom ani neseděl .. :/
Mně se zdá, že přímá konkurence zde zase pěkně trolí ? B-]

Paavo
23. dubna • 21:10

Proč by trolil? Neseděl jsi v tom leda tak Ty. Mám úplně stejnou zkušenost. Co se týče spolehlivosti - dejme tomu až na prémiové ceny servisu za běžné servisky OK. Ale interiér už po roce povrzává kompletně celý, "kožená" sedačka u řidiče odřená, upadávající plasty na prazích atd. atd. Když porovnám palubní PC a celý infotainment např. s Audi, je to návrat do pravěku. Toto NENÍ prémiovka ani náhodou...

Lidoop
30. března • 12:14

By me zajimalo, jestli jim uz funguje nezavisle topeni.

DDT
30. března • 8:28

to jsou ceny za asijský čtyřválec...

Mitch
30. března • 9:18

Tak alespon vykonostne Volvo uspokoji. Tam kde pomalu Skoda Kadak konci, to Volvo zacina. Urcite ty motory nebudou takovej drzak, ale pojedou pekne a ruku na srdce. Kdo si dneska kupuje auto na 10let? Po peti jde vetsinou z baraku.me vic vadi ty nesmyslny priplatky. Protoze zaklad je jedna vec, ale kdyz si da clovek co by chtel, tak to uz rovnou muze koupit u Audi, Mercedesu.

Antiautomat
30. března • 12:51

Kdo si dneska kupuje auto na 10let?Napriklad ja. Volil som klasiku, atmobenzinak a manual. Naklady na servis zatial len v rovine spotrebaku. Vozim sa lacno, primerane pohodlne (v ramci predpisov, s rezervou obligatnych +10kmh) - a hlavne: s-p-o-l-a-h-l-i-v-o. Nik mi nezavidi, auto si udrzujem v peknom stave, nic zlozite. Co potrebujem, to si spravim : vymena ziarovky je casovo odhadom na jedno male pivo. Jedina uprava: hodil som tam nightbreakery, vo velkej lampe sa neprehrievaju a sluzia uz tretim rokom, mozno preventivne vymenim v ramci jarnej udrzby, stoja par supiek. No a musim uz vymenit potahy, aspon tie vpredu. Na holych sedadlach nejazdim. Zasa, raz za x-rokov a za par supiek. Nemam dovod to auto menit, kym to bude takto aj nadalej, z domu nepojde.

kErb
30. března • 13:16

Tak to nebudeš cílová skupina :-D Z toho co píšeš máš asi definici "primeraného pohodlia" jinde než většina lidí co kupuje Volva B-]

Antiautomat
30. března • 20:56

Z pohladu pohodlia, najviac mi vyhovoval DAF spacecab. Ak mame nieco konkretne k veci, pokojne sem s tym, kedze vo svojej malickosti a nicotnosti som uplne nepatrny proti tym ´spravnym´, skratka proti tomu, co je jedine spravne a slusne mat a vlastnit.

kErb
30. března • 13:16

Tak to nebudeš cílová skupina :-D Z toho co píšeš máš asi definici "primeraného pohodlia" jinde než většina lidí co kupuje Volva B-]

Mirek
30. března • 16:37

Cílová skupina, necílová skupina, tak on ne každý má tu potřebu každou chvíli ty pekáče měnit. Zdaleka ne každý by utrpěl na společenském postavení, i když hodně jedinců si to myslí, když auto nevymění co tři roky.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
30. března • 18:43

Mně je upřímně líto lidí, co řeší něco tak přízemního jako je "společenské postavení". Celému tomu člověkem vymyšlenému kastovnímu divadlu se musím jenom smát. Ti lidé jsou sami sobě otroky a vůbec jim to nedochází.

Antiautomat
30. března • 21:02

hm Shimi ale potom nie si ´in´. Ako si mozes dovolit vobec vyjst na ulicu ked neukazes ze nemas na to najnovsie a najlepsie a najtrendovejsie, skratka ak nezijes podla navodu v katalógu potom si uplny nymand a...toto by si fakt nemal podcenit. :-D

Antiautomat
30. března • 20:49

...idealne s uplne imbecilnou nalepkou nakusnuteho jablka na dekli, ktore v podstate nezvlada ani copypaste. Ako sa moze niekto takto nechat oblbnut, to mi uz je fakt zahadou. No ale podla toho to tak aj vyzera.

Mirek
30. března • 19:05

Předposlední auto jsem vyměnil po deseti létech. Nevidím také žádný důvod auto měnit jenom proto, že ta nová verze má například wi-fi ve voze, případně jiná zbytečná cinkrlátka.

Quebe
30. března • 10:25

"Urcite ty motory nebudou takovej drzak, ale pojedou pekne a ruku na srdce. Kdo si dneska kupuje auto na 10let? Po peti jde vetsinou z baraku."To je problém i pro prvního majitele. Za kolik si mylíš, že prodáš takové auto, s mrzkým výhledem na další bezproblémový provoz? To nikdo nebude chtít a když už, tak za drobné.

Mitch
30. března • 11:01

To me moc nezajima. Necham na protiucet, koupim novy. Nestaram se a neresim nespokojenost budoucich majitelu. Ale samozrejme to neco stoji.
Pokud te zajima prodejnost auta, tak kup Skodovku, ta se i vylagrovana proda hned.

Quebe
30. března • 11:48

Samořejmě, že i při prodeji na protiúčet se to projeví na výkupní ceně. Dle mého ještě výrazněji, protože dealer bude moc dobře vědět, s čím má tu čest. Jak říkáš, něco to stojí. Ovšem, pokud si někdo kupoval auto za milion na 10 let, tak není úplně samozřejmé, že bude finančně stačit i na to, kupovat si ho jednou za 5 let. Tedy je to krok zpět a nižší životnost by měla být vyvážena adekvátním snížením ceny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
sokar
30. března • 12:36

XC60 D5 Polestar 6/2012 nová za 1,6mega. Prodáno 4/2015 s 220kkm za 400k . Roční servis 40000Kč - furt se něco sralo. Tak drží VOLVO cenu. Už nikdy víc.:-/

ls
30. března • 17:23

"XC60 D5 Polestar 6/2012 nová za 1,6mega. Prodáno 4/2015 s 220kkm za 400k".jestli ty nebudes baron prasil,rozhodne nestalo nove 1.6m,v nejvyssi vybave summum bylo za cca +- 1.2m, to za prve,za druhe cca 400-490t se rocnik 2012 prodava dneska a ne pred dvema lety,to stali bezne kolem 600-700t,takze bud jsi hnup,nebo pravdepodobne tady akorat lakujes recicky a zadny xc 60 jsi ani nemel.

sokar
30. března • 19:54

V archivu ke článkům o volvu jsem toho už napsal dost. Nicméně auto mělo 1x nový motor a pak hromadu poruch a nakonec zase motor K.O. a elektronika taky začla blbnout, přehřívalo se a začalo odcházet uplně vše. A to bylo doma X aut od Volva. Teď už jen dvě. Takže hňup si tady ty.
:-D

Mitch
31. března • 8:10

Tak jsi mel holt smulu na kus. Myslis, ze u BMW, Mercedesu apod. se toto nedeje. Ale ano. Do 50tkm klidne tri motory. Holt nekdo ma smulu na kus a nekdo ne. Ale to, ze jsi to prodal brutalne pod cenou, to znamena, ze jsi to bud prodaval v rozbitem stavu, nebo jsi tupy.

Sokar
31. března • 9:36

Jo byla zase zavada na motoru a servis si rekl 100k za opravu a rak jsem jim to tam nechal. Ze to bylo pod cenou vim taky. Mam mb gl a po 120kkm zatim bez problemu.

Mitch
31. března • 10:02

No vidis a ja s Mercedesem GLE najeto 30tkm a 3 neplanove servisy a jeden odtah. Smula na kus no. Ale nedelam z toho vedu. Pos... se muze vsechno. U minuleho Ecka vymena prevodovky po 80tkm. A to mam jako napsat, ze Mercedes je shit? Holt nekdy se to po.... Shit je VW, kdyz je problem takovej, ze meni motor masa lidi (slavna 1.4TSi)zz

neresim
31. března • 21:31

tywe, tak to mam byt vlastne rad za oktavku 2.0tdi 110kw 2013, kde jsem menil jen jedenkrat do 120tkm vodni pumpu?:-D jakoze premiovka se premiove sere

kErb
30. března • 13:13

Tak to auto bylo v záruce ne? Tak jestli jsi dal ročně 40k za destičky, olej atd. tak to by bylo s každým autem ne?

Sokar
30. března • 16:55

Zaruka 4roky nebo 100kkm a x vyjimek.:-(

Zelí
30. března • 13:29

Od té doby, co na ně dohlíží čínský majitel, tak jsou volva trochu lepší. Nicméně majitel oznámil, že to ve švédsku sbalí a přesune to do číny (asi nechce přispívat na uprclíky).

Maty
31. března • 15:04

ZELÍ nezlobte se, ale už to musím říct - jste zakomplexovaný ubožák a ano je mi líp B-]

Zelí
1. dubna • 12:04

Který výrok je tam špatně. Obecně pokud by tam číňan nenalil peníze, tak volvo skončilo jako saab... v propadlišti dějin. To, že majitel uvažuje a připravuje přesun do číny je také fakt. Pokud se tě to osobně dotklo, tak jako sorry (když už jsi Ano...málie)

Maty
30. března • 11:40

Btw Drive-E motory Volvo byly představeny někdy na podzim 2013 v 60's a co sleduji německé statistiky spolehlivosti např. Dekru , tak si vedou velmi slušně i při projezdech nad 150tkm.. navíc jsem někde četl, že železo jim testuje v zátěži Polestar už od 2011 na STCC a nyní i na WTCC.. no nevím, všude jsou nějaké problémy, ale ž by to bylo tak hrozný .. B-] jak píšete..

Doporučujeme

Články odjinud