Volvo míří se speciálem S60 Polestar TC1 do seriálu WTCC

Volvo se oficiálně vrací na závodní tratě. Už příští rok se švédská automobilka naplno zapojí díky týmu Polestar Cyan Racign do seriálu WTCC. Toto oznámení přichází přesně třicet let poté, co Volvo oslavilo s modelem 240 Turbo vítězství v kategorii jezdců v seriálu ETCC.

Tuning | Kombi | Volvo

Volvo: Polestar Performance k dispozici od poloviny července

Přesné detaily Volvo zveřejnění později. Dnes nám pouze ve stručné tiskové zprávě připomíná, že závodní speciál S60 Polestar TC1 používá čtyřválcový dvoulitrový motor odvozený od současné nové řady Drive-E. Výkon této jednotky v závodní specifikaci činí 294 kW (400 k).

První svezení

Volvo Drive-E: čtyři válce pro řadu 60

Volvo vstupem do seriálu WTCC naváže na své působení v australském šampionátu V8 Supercars. I tam se představil závodní speciál S60, pod kapotou měl ale osmiválcovou jednotku s objemem pět litrů a výkonem 478 kW (650 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků