Volvo má problémy s bezpečnostními pásy, svolává desítky tisíc vozů

Vozy Volva patří v crash testech mezi ty nejbezpečnější. Teď se ale švédský výrobce v zámoří potýká s problematickými bezpečnostními pásy. 

Až 74 000 automobilů Volvo v Americe a dalších 5 000 v Kanadě musí urychleně navštívit servis. Jedná se o nejnovější modely S60, V60, XC60 a XC90. Tento problém se ale může vyskytnout i u modelu S90 pro rok 2017. V těchto vozech vám ani zapnutí bezpečnostního pásu na předním sedadle spolujezdce nemusí v případě kolize zachránit život. 

Zajímavosti | Video | Ženeva 2016 | Sedany | Volvo

Video: Volvo ukazuje interiér nového sedanu S90

Bezpečnostní pás na předním sedadle spolujezdce totiž nemusí správně držet a snadno může dojít k jeho odepnutí. To může mít za následek zvýšené riziko zranění v případě kolizní situace.

Výrobce informoval majitelé vozů už 28. října. Ti se mají co nejdříve dostavit do autorizovaného servisu, kde jim chybné komponenty za pár minut vymění. Volvo zatím naštěstí neeviduje žádná zranění v souvislosti s touto vadou. 

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků