Volvo hodlá přijít s novými kompaktními modely

Švédská automobilka Volvo nabídne v časovém horizontu pěti let nové kompaktní modely a zaměří se i na vývoj nových vznětových agregátů. Automobilka se rovněž spoléhá, že snížením produkce některých méně úspěšných modelů a po propuštění 2000 zaměstnanců se ji podaří zlepšit celkovou finanční bilanci.

Nejnovější strategický plán považuje vývoj nových šetrných vznětových agregátů za klíč k úspěchu. Prezident automobilky prohlásil, že do konce letošního roku by se na trhu měly objevit hned tři nové dieselové motory, kterými chce automobilka oslovit zákazníky především v Rusku a Číně. Co se týče nových kompaktních modelů, automobilka chce do roku 2010 nabídnout ještě minimálně jeden nový model velikosti C30.

Nad otázkou prodeje Volva visí však nadále velký otazník, avšak vedení Fordu oznámilo, že do konce letošního roku Volvo svého majitele určitě nezmění.

 

Volvo V50 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 180 115 km
Cena: 149 000 Kč
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 70 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 239 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků