Volvo Concept Estate se změní v sériovou V90, ale to není vše…

Automobilka Volvo připravuje modelovou ofenzívu, jež bude zahájena premiérou nové generace velkého SUV Volvo XC90.

Jednou z nejpůsobivějších studií letošního autosalonu v Ženevě bylo Volvo Concept Estate.  Tato velká a výrazně stylizovaná studie se má podle informací magazínu Autobild změnit v sériový model Volvo V90. Ten nahradí stávající řadu Volvo V70, ale půjde o větší typ koncipovaný jako velké, luxusní kombi. Po technické stránce bude vycházet z nové platformy Volvo SPA, na níž už během letošního roku vyjede také nové Volvo XC90.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Studie Volvo Concept Estate letos v Ženevě excelovala

O pohon se postarají výhradně nové čtyřválce Volvo a špičkovou verzí se stane hybrid typu plug-in. Na nejvyšším konci nabídky Volva bude řadám XC90 a V90 dělat společnost také velký sedan Volvo S90, tedy připravovaný nástupce stávajícího typu Volvo S80. Ovšem spekuluje se také o technicky spřízněném luxusním kupé C90 vycházejícím z loňské studie Volvo Concept Coupé.

Video | Kombi | Fascinace | Luxusní auta | Premiéry | Volvo | Ženeva 2014

Volvo Concept Estate: zaměřeno na interiér, tradice a mytologii

Novinky lze ale čekat také na opačné straně spektra modelové nabídky značky Volvo. Připravuje se totiž zcela nová řada „čtyřicítek“, jež vzniká ve spolupráci s mateřskou automobilkou Geely z Číny. Sestávat má z typů V40, XC40 a C40, přičemž posledně zmíněný má nahradit nedávno ukončený hatchback Volvo C30. Naproti tomu plány na nejmenší model Volvo V20 byly prý prozatím pozastaveny.

Předchozí KAPITOLY Následující
Volvo V70 2.401
Rok výroby: 2005
Stav: 208 000 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 209 064 km
Cena: 205 000 Kč
Volvo V60 2.4
Rok výroby: 2011
Stav: 114 904 km
Cena: 305 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků