Automobilka Volvo se ve vlastnictví čínské společnosti Geely mění. Přichází nové modely a nové strategie. V budoucnu si budeme moci koupit nový vůz této švédské značky přes internet, stejně jako to aktuálně dělá Tesla se svými elektromobily.
Volvo si už prodej přes internet vyzkoušelo. Tímto způsobem byly prodávány první exempláře z takzvané First Edition. Nová strategie značky do budoucna počítá s tím, že se budou tímto způsobem prodávat úplně všechny modely na všech trzích.
Radost z tohoto rozhodnutí samozřejmě nemají dealeři, kterých Volvo eviduje zhruba dva tisíce po celém světě. Zákazníci ovšem o návštěvu oficiálního dealerství ani tak nepřijdou, protože se prostřednictvím prodejců budou nová auta předávat. Kdy přesně švédská automobilka na tento způsob prodeje přejde, to zatím oznámeno nebylo.
Zdroj: The Economic Times
Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.
V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.
Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40