Volvo C70 facelift: další informace a snímky

Volvo oficiálně uvolnilo fotky a informace o svém inovovaném kabrioletu. Mnoho nového jsme se nedozvěděli, ale něco přece jen.

V předchozích týdnech jsme se setkali s několika špionážními snímky omlazeného kabrioletu se staronovým označením C70 od Volva a nakonec i úniku fotografií jeho oficiální podobizny. Ty nám tentokrát Volvo naservírovalo oficiálně a k tomu přidalo i pár informací, které únik snímků nedoprovázely.

Svérázný Seveřan, který svoji posádku chrání pevnou skládací střechou poskytující takřka plný komfort uzavřeného vozu, dostal výrazný „nos“ inspirovaný loňskou studií Volva S60 z Detroitu. Zcela nové jsou též přední nárazník, roztažené světlomety, zdůrazněná maska chladiče či rozšířené blatníky, celek přitom působí podstatně sebevědomějším dojmem než dosud. Modifikace zádě se omezily prakticky jen na přepracovaná sdružená světla s jednotkami LED, větší nápis Volvo a upravený zadní nárazník. Pro modelový rok 2010 přináší Volvo C70 i nový odstín laku Flamenco Red Pearl.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pečlivě jsme přepracovali přední a zadní část auta, které tak lépe odpovídají větším vozům Volvo,“ tvrdí Fedde Talsma, šéfdesignér Volvo pro vzhled karosérií. „Zároveň jsme zvýšili kvalitu materiálů použitých k čalounění interiéru se záměrem zlepšit pocit luxusu.“ Vnitřek tohoto čtyřmístného vozu se tedy vyznačuje novými materiály a upraveným přístrojovým štítem. Originální, jakoby ve vzduchu plápolající středový panel však naštěstí zůstal zachován, neboť v době bezmezné unifikace vkusu designérů i zákazníků se z tohoto praktického a působivého prvku stal jedinečný rys soudobých vozů Volvo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do nového modelového roku však omlazené Volvo C70 vstupuje s nezměněnou škálou motorů. V závislosti na konkrétním trhu tak mohou zákazníci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových jednotek. Zastánci benzínu proto budou vybírat mezi motory 2,4 l/140 a 170 koní a T5 s výkonem 230 koní, pokud se neštítíte lít do svého auta naftu, jsou pro vás připraveny jednotky 2,0D/136 koní a D5 o výkonu 180 koní.

V showroomech by se modernizované vozy Volvo C70 měly objevit na prahu další sezóny jízdy s větrem ve vlasech, tedy na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo C70 po faceliftu
Volvo V50 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 180 115 km
Cena: 149 000 Kč
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 70 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 239 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků