Volvo C70 facelift: další informace a snímky

Volvo oficiálně uvolnilo fotky a informace o svém inovovaném kabrioletu. Mnoho nového jsme se nedozvěděli, ale něco přece jen.

V předchozích týdnech jsme se setkali s několika špionážními snímky omlazeného kabrioletu se staronovým označením C70 od Volva a nakonec i úniku fotografií jeho oficiální podobizny. Ty nám tentokrát Volvo naservírovalo oficiálně a k tomu přidalo i pár informací, které únik snímků nedoprovázely.

Svérázný Seveřan, který svoji posádku chrání pevnou skládací střechou poskytující takřka plný komfort uzavřeného vozu, dostal výrazný „nos“ inspirovaný loňskou studií Volva S60 z Detroitu. Zcela nové jsou též přední nárazník, roztažené světlomety, zdůrazněná maska chladiče či rozšířené blatníky, celek přitom působí podstatně sebevědomějším dojmem než dosud. Modifikace zádě se omezily prakticky jen na přepracovaná sdružená světla s jednotkami LED, větší nápis Volvo a upravený zadní nárazník. Pro modelový rok 2010 přináší Volvo C70 i nový odstín laku Flamenco Red Pearl.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pečlivě jsme přepracovali přední a zadní část auta, které tak lépe odpovídají větším vozům Volvo,“ tvrdí Fedde Talsma, šéfdesignér Volvo pro vzhled karosérií. „Zároveň jsme zvýšili kvalitu materiálů použitých k čalounění interiéru se záměrem zlepšit pocit luxusu.“ Vnitřek tohoto čtyřmístného vozu se tedy vyznačuje novými materiály a upraveným přístrojovým štítem. Originální, jakoby ve vzduchu plápolající středový panel však naštěstí zůstal zachován, neboť v době bezmezné unifikace vkusu designérů i zákazníků se z tohoto praktického a působivého prvku stal jedinečný rys soudobých vozů Volvo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do nového modelového roku však omlazené Volvo C70 vstupuje s nezměněnou škálou motorů. V závislosti na konkrétním trhu tak mohou zákazníci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových jednotek. Zastánci benzínu proto budou vybírat mezi motory 2,4 l/140 a 170 koní a T5 s výkonem 230 koní, pokud se neštítíte lít do svého auta naftu, jsou pro vás připraveny jednotky 2,0D/136 koní a D5 o výkonu 180 koní.

V showroomech by se modernizované vozy Volvo C70 měly objevit na prahu další sezóny jízdy s větrem ve vlasech, tedy na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo C70 po faceliftu
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků