Volvo C30 končí. Zatím jej nahradí V40

Nejmenší model automobilky Volvo po šesti letech působení skončí, a to ještě letos. Podle neoficiálních informací je konec produkce naplánován na 52. týden letošního roku, tedy na konec prosince. Volvo zatím nemá přímého nástupce, takže roli základního modelu značky dočasně převezme novinka V40.

Testy | Volvo

Test Volvo C30 1,8: zlatá střední cesta?

Volvo C30 bylo představeno v roce 2006. Od té doby spatřilo světlo světa mnoho verzí. Tou samozřejmě nejzajímavější byl koncept Polestar s motorem o výkonu 411 koní a pohonem všech kol. C30 Polestar nakonec zamířil na americký trh coby limitovaná edice 250 kusů. Na místo brutálního výkonu si ale američtí zákazníci musí vystačit „pouze“ s maximem 253 koní. 

Model C30 je na českém trhu stále v prodeji. S dvoulitrovým motorem a pětistupňovou manuální převodovkou začíná na 488 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek

Volvo V70 1.984
Rok výroby: 1999
Stav: 222 091 km
Cena: 32 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 309 000 Kč
Volvo S40 2.435
Rok výroby: 2005
Stav: 161 199 km
Cena: 85 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků