Volvo C30 končí. Zatím jej nahradí V40

Nejmenší model automobilky Volvo po šesti letech působení skončí, a to ještě letos. Podle neoficiálních informací je konec produkce naplánován na 52. týden letošního roku, tedy na konec prosince. Volvo zatím nemá přímého nástupce, takže roli základního modelu značky dočasně převezme novinka V40.

Testy | Volvo

Test Volvo C30 1,8: zlatá střední cesta?

Volvo C30 bylo představeno v roce 2006. Od té doby spatřilo světlo světa mnoho verzí. Tou samozřejmě nejzajímavější byl koncept Polestar s motorem o výkonu 411 koní a pohonem všech kol. C30 Polestar nakonec zamířil na americký trh coby limitovaná edice 250 kusů. Na místo brutálního výkonu si ale američtí zákazníci musí vystačit „pouze“ s maximem 253 koní. 

Model C30 je na českém trhu stále v prodeji. S dvoulitrovým motorem a pětistupňovou manuální převodovkou začíná na 488 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 239 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 300 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků