Volskwagen Passat 2.0 BiTDI dostal k Vánocům 300 koní od B&B

Německá společnost B&B Automobiltechnik nadělila novému Passatu rovných 300 koní. Jako základ zde posloužil vrcholný naftový čtyřválec 2.0 BiTDI, který ve standardním provedení nabízí 176 kW (240 koní). Případní zájemci si mohou pořídit také několik úprav určených pro podvozek.

Kombi | Volkswagen | Sedany | První svezení | Volkswagen Passat

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

B&B Automobiltechnik nabízí dvě úrovně. Ta slabší zvedne výkon na 202 kW (275 koní) a točivý moment naroste ze sériových 500 Nm na konečných 570 Nm. Druhá úroveň jde ještě dále. Za necelé čtyři tisíce euro dostanete sadu úprav, které zvýší výkon na 221 kW (300 koní) a točivý moment na plných 630 Nm.

Kombi | Autosalony | Ford | Volkswagen | Premiéry | Paříž 2014 | Ford Mondeo | Volkswagen Passat

Nový Ford Mondeo vs. nový Volkswagen Passat: První tabulkový duel

Takový Passat Variant pak zvládne sprint z nuly na stovku za 5,5 s (standardem je 6,3 s) a maximální rychlost se zvýší na 250 km/h (standardem 238 km/h). Komu to nestačí, ten si může nechat nasadit na auto třeba sportovní pružiny, světlá výška se pak sníží o 25 mm. V nabídce jsou rověnž lepší brzdy a kola o velikosti 19 nebo 20 palců. Později dorazí ještě prvky vylepšující aerodynamiku. Ty jsou aktuálně v přípravě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 177 232 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků