Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením

Na svém Passatu CC si Volkswagen dává záležet, protože mu má usnadnit vstup do vyšší společnosti a překlenout propastnou mezeru mezi Phaetonem a ostatními svými modely. Na 130 automobilů řady Passat, včetně CC, sedanu a kombi, však nyní postihla svolávací kampaň v USA. Ty nyní musí do servisu kvůli riziku poškozeného kondenzátoru na systému posilovače řízení. Závada by mohla vyústit ve skutečnost, že se řidičovy pohyby volantem nebudou správně přenášet k předním kolům. Co naplat, podobné akce jsou stále častým jevem. Ale buďme rádi, že se do nich automobilky v současné době pouští včas a již při náznaku prvních problémů. Tedy nikoli jak třeba před několika lety v případě prvních Audi TT, kdy kvůli nevhodně odladěnému zavěšení zadních kol došlo k sérii fatálních havárií. Dle dostupných informací zatím porucha na řízení Passatu naštěstí nevyústila v žádnou nehodu, navíc se týká jen omezeného množství vozů. 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků