Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením

Na svém Passatu CC si Volkswagen dává záležet, protože mu má usnadnit vstup do vyšší společnosti a překlenout propastnou mezeru mezi Phaetonem a ostatními svými modely. Na 130 automobilů řady Passat, včetně CC, sedanu a kombi, však nyní postihla svolávací kampaň v USA. Ty nyní musí do servisu kvůli riziku poškozeného kondenzátoru na systému posilovače řízení. Závada by mohla vyústit ve skutečnost, že se řidičovy pohyby volantem nebudou správně přenášet k předním kolům. Co naplat, podobné akce jsou stále častým jevem. Ale buďme rádi, že se do nich automobilky v současné době pouští včas a již při náznaku prvních problémů. Tedy nikoli jak třeba před několika lety v případě prvních Audi TT, kdy kvůli nevhodně odladěnému zavěšení zadních kol došlo k sérii fatálních havárií. Dle dostupných informací zatím porucha na řízení Passatu naštěstí nevyústila v žádnou nehodu, navíc se týká jen omezeného množství vozů. 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 126 389 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 140 312 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2004
Stav: 159 323 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků