Volkswagen zrušil projekt desetistupňového DSG kvůli nákladům

Management koncernu Volkswagen pokračuje s důkladnou revizí projektů, které stojí příliš mnoho peněz a zatím nemají kýžený přínos. Už to odnesl třeba vývoj luxusní limuzíny Volkswagen Phaeton, který byl odložen. Nyní koncern zrušil projekt desetirychlostního dvouspojkového automatu.

Desetirychlostní DSG představil Volkswagen před časem na technickém sympoziu ve Vídni spolu s novou generací motorů TDI a TSI. Nová převodovka se měla dostat do dalších generací modelů s motorem napříč, ale i podélně.

Elektromobily | Škoda | Volkswagen | Palivo | Audi | Hybridy | Porsche | Seat | Bentley | Lamborghini

Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

První ji měl dostat příští Golf GTI, ale Volkswagen nyní přehodnotil své priority a projekt zrušil. Je prý moc nákladný a jeho návratnost je diskutabilní, cituje australský magazín Motoring svého informátora v automobilce.

Volkswagen podle všeho nevidí dostatečný přínos většího počtu rychlostí ke zlepšení dynamiky a snížení spotřeby či emisí CO2. Více prostředků se nyní investuje do vývoje nové generace plug-in hybridních pohonů, které budou cenově atraktivnější pro koncového zákazníka.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků