Volkswagen zaznamenal v lednu v ČR rekordní prodeje, krize nekrize

Doba prodejům nových aut zrovna nepřeje, ale soudě podle výsledků Volkswagenu z poslední doby nebude možná situace kritická.

Český trh sice meziročně poklesl o 12 %, importér Volkswagenů však zaznamenal v prvním měsíci letošního roku pětadvacetiprocentní nárůst prodejů osobních vozů. Pro Volkswagen se v lednu rozhodlo 729 zákazníků, což značku posunulo na první příčku mezi importéry. Na dobrém výsledku se podílely prakticky všechny v současnosti nabízené řady, zejména pak tři známé klíčové modely. Lídrem mezi vozy nižší střední třídy se ihned po svém uvedení na trh stal Volkswagen Golf šesté generace (205 registrací + 71 ve verzi N1), vynikající pozici si s 237 v lednu registrovanými vozy drží menší Polo a také dlouhodobý matador střední třídy Passat je s 274 registracemi pevně usazený ve špičce.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků