Volkswagen začíná fúzovat se Suzuki

22 komentářů

peter
17. prosince • 19:28

ale má penize penize a chcej víc a víc...už za pár let ak auto tak jedine VW a VW sa rovná auto resp to je auto!!:-/

petr
15. prosince • 6:25

"Pokud k tomuto propojení obou automobilek skutečně dojde, vznikla by největší aliance na světě, jež by celkovými prodeji pohodlně překonala i dosud kralující Toyotu."Tyto aliance se do celkových prodejů a produkce nepočítají, to by se pak Toyotě musela přičíst produkce Subaru, Isuzu a Yamahy kde má Toyota podíl ;-)

Radek Ondrášík
15. prosince • 7:32

Toyota nema v Suzuki podil, ma join venture se Suzuki, takze to je zasadni rozdil. Pokud vim, tak jediny podil ma v Suzuki GM/Fiat. Takze proto se tyto prodeje nepocitaji.

petr
15. prosince • 11:20

A já snad někde tvrdil, že Toyota má v Suzuki nějaký podíl ? ;-)Pokud došlo k záměně se Subaru, tak Toyota vlastní 16,7 % akcií Fuji Heavy Industries jehož automobilová divize vyrábí Subaru. 8,4 % koupila Toyota od GM v roce 2005 a v roce 2008 svůj podíl rozšířila na těch 16,7 %."On April 10, 2008, Toyota increased its stake in FHI to 16.7% and announced the end of minicar production at its facility in Gunma Prefecture. Daihatsu, a subsidiary of Toyota, will instead supply the cars to FHI."

Radek Ondrášík
15. prosince • 12:04

kurde mam v tom zmatek :) subaru a suzuki :) jinak toyota nema podil v Subaru, ma podil v FUJI, ktera vlastni Subaru :)nicmene obecne mam az to, ze se ma pocitat to, kde ma automobilka nad 50% podilu, nebo vlastni pri mensim podilu zlatou akcii. Pak muzeme mluvit o tom, ze ji ovlada a vlastni a tedy to co vyrobi patri pod koncern.Ono v dobe, kdyz kazdy vlastni kazdeho ruznymi cestami, kdy jsou neskutecne technologicke spojeni, join venture, sdileni casti veci apos. vlastne muzeme rict, ze je jeden globalni koncern.

petr
15. prosince • 12:57

No právě a proto se výsledky Subaru nepočítají k výsledkům Toyoty a stejně tak se nebudou počítat výsledky Suzuki k výsledkům VW.Ikdyž když to tak čtu, tak Toyota Subaru asi ovládá, viz zavření továrny Subaru a přesunutí výroby do továrny Daihatsu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
15. prosince • 13:08

V japonsku ty automobilky dost uzce splupracuji napric a jsou podporovany statem, takze ono je to takove slozitejsi.Nicmene mi osobne je naprosto jedno kdo co pocita a nepocita, je to tak dobre pro fanousky.

Neri0
15. prosince • 13:26

Ondrašíku ty si debil. B-]

Neri0
15. prosince • 13:27

Co slovo to sračka.

AR
15. prosince • 11:14

Petr nepsal, ze ma Toyota v Suzuki podil.

risomas
15. prosince • 7:52

Jo to bude koncern, VW/GM/FIAT/Suzuki - VGFS :-D

Radek Ondrášík
15. prosince • 8:16

to souhlasim, ale zase bych si umel predstavit takovou soucasnou Vitaru treba s 3,0 TDI nebo treba 1,8 TSI. K tomu MT6 od VW a bylo by to pouzitelnejsi :)

Lubos1
15. prosince • 12:08

Presne to iste ma napadlo. Keby mala Vitara normalny dieselovy motor, nie zastaraly 8V 1.9 od Renaultu, uz by som ju davno vlastnil. 3.0 je mozno aj zbytocne vela, 125 kW 2.0 TDi by bohato stacil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
15. prosince • 13:09

ony ty dizly renaultu jsou voborne, ale tnto konkretni je snad nejnemen povedenym dizlem v historii rencku. meli tam dat nyn is FL nove 2,0 dCI a bylo by to o necem jinem.

IvanP
15. prosince • 5:57

"Volkswagen disponuje například vyspělými technologiemi vznětových motorů a hybridních soustav" - není to vtip? Doposud jsem myslel, že vyspělými technologiemi vznětových motorů disponují takové koncerny jako PSA, BMW či Fiat a že nejdál jsou v hybridních systémech Toyota a Honda...

petr
15. prosince • 6:31

Je to PR vtip, protože v obou kategoriích VW zaostává resp. CR diesely se VW teprve učí a hybrid žádný ještě nemá narozdíl od konkurence, která hybridy již několik let prodává (Toyota, Honda, Ford, ...).

Zelí
15. prosince • 19:49

Na CR se není co učit. To se koupí jako kompletní balík od externího dodavatele. Takový motor postaví i nemehlo ( kromě dřeváků od forda, ti zprasí na co sáhnou). Nikdo ze jmenovaných výrobců aut nemá s technologií CR nic společného, kromě toho, že ji používá.

petr
16. prosince • 6:14

Zas tak jednoduché to není, stačí se kouknout třeba na motor 3.0 V6 od Isuzu, který se montoval např. do Saabu 9-5 nebo Renaultu Vel Satis, který se japoncům moc nepovedl a byl stažen z výroby.
Problém 96kW dieselu od Forda byl dodavatel Delphi, Ford samotný za to nemohl.

Radek
16. prosince • 13:57

Ford neumi zadny motor a diesel uz vubec ne. Jak muze vyrobit automobilka motor na palivo, se kterym se v danem state vubec nejezdi? Nemluve o tom, ze vsechny Fordy cadej jak lokomotiva

Radek Ondrášík
15. prosince • 21:35

No nema, az na to, ze Fiat byl u vyvoje a nelicencuje to ;) nicmene je to vice mene pravda co pisete. I kdyz ten kompletni balik neni jen tak.

Radek Ondrášík
15. prosince • 7:29

CR diesely se VW ucit? Ale no tak, u 4valcu bych takto napsanou vetu jeste bral, ale jinak? Co 8 a 6ti valce, tam ma CR uz radu let, takze se realne nema co ucit, protoze u techto agregatu se to naucil pomerne dobre.U Hybridu neni o cem.

Fénix56
15. prosince • 2:12

no prostě dneska už skoro každý s každým :-P

Doporučujeme

Články odjinud