Volkswagen XL-1 na nové špionážní fotografii

Volkswagen XL-1, který se představil v roce 2011 na Qatar Motor Show, zamíří do výroby. O sérii omezené na padesát kusů se mluvilo už před rokem a to samé bylo potvrzeno také na posledním autosalonu v Paříži. Výroba má být umístěna ve Wolfsburgu a Drážďanech. Že se Volkswagen nespokojí u XL-1 pouze s konceptem, to naznačuje také poslední špionážní fotografie zveřejněná na fóru worldscoop.forumpro.fr.

Volkswagen

Volkswagen XL1: litrový koncept blíže výrobě

Model XL-1 je koncipován jako dvoumístný a velmi úsporný hybridní automobil. O pohon se stará dvouválcový dieselový motor s maximálním výkonem 48 koní kombinovaný s elektromotorem dosahujícím na 27 koní. Spotřeba se má pohybovat do jednoho litru nafty na 100 kilometrů jízdy. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: worldscoop.forumpro.fr

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků