Volkswagen Up!: čtyři koncepty pro Ženevu

Volkswagen představí na autosalonu v Ženevě kromě jiného také další čtyři varianty svého nejmenšího modelu Up!. Zatím se mluví o konceptech. Zda se některý z nich dostane do výroby, to ještě není jisté.

Škoda | První svezení

Připravujeme: Test Škoda Citigo 1.0 MPI

První varianta se jmenuje Swiss Up! a spočívá v červeném laku karoserie kombinovaném s bílými disky kol. Stejné barvy pak najdeme také v interiéru. Pro příznivce zimních sportů je připraven Winter Up!. Ten dostal pro změnu bílou karoserii kombinovanou s výraznou modrou a na střechu nosič až čtyř snowboardů nebo šesti párů lyží.

Třetím do party je X Up!, což je verze určená pro noční „expedice“. V podstatě jde o už dříve představený Cross Up! se světlomety na střeše.No a nakonec můžete v Ženevě obdivovat Cargo Up!, tedy užitkovou verzi. Ta nemá logicky zadní sedadla a místo nich nabídne nákladový prostor oddělený od předních sedadel. Maximálně pojme 1400 litrů nebo 426 kilogramů.  

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek