Volkswagen Up! beats je tady. Kolik stojí stylovka s pořádným zvukem?

Nejmenší model Volkswagenu nedávno prošel faceliftem a dokonce dostal exkluzivní verzi s ozvučením od BeatsAudio. O mnoho dráž však nevychází.

Volkswagen už o příchodu modelu Up! s audiem od BeatsAudio informoval už před letošním autosalonem v Ženevě, na vstup vozu na český trh jsme však čekali až do teď. Běžné verze po faceliftu již mají svůj ceník více než dva měsíce, přičemž nelze říci, že by byly ceny nějak přehnaně vysoké. Nejzákladnější varianta take up! vychází na necelých 220.000 Kč, má čtyři airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna, o úplné holátko tedy nejde.

Zajímavosti | Volkswagen | Hatchbacky

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

To Up! beats je ale někde docela jinde. Sériová výbava vychází z linie move up!, která už sama o sobě s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW začíná na ceně 240.900 Kč, pokud ale vezmeme v potaz, že v rámci speciální edice dostanete aparaturu o výkonu 300 W s osmikanálovým zesilovačem, digitálním signálovým procesorem DSP a sedmi prémiovými reproduktory, není 265.900 Kč zase tak přehnaná cena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagenu Up! beats jsou vlastní zatmavená zadní okna, litá 15" kola a barevně odlišená zrcátka. Je to fešák, nemyslíte?

K tomu všemu dostanete také systém pro integraci chytrého telefonu maps+more dock, kdy chytrý telefon plní funkci infotainmentu. Kola jsou litá patnáctipalcová, zadní okna zatmavená a kryty vnějších zpetných zrcátek zase barevně odlišené. Jak říkáme – jde to.

Video | SUV | Volkswagen | Autosalony | Ženeva 2016 | Hatchbacky

Volkswagen veze do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Vedle základního atmosférického motoru je Volkswagen Up! beats dostupný také se silnější verzí o výkonu 55 kW (stojí 279.900 Kč) a přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI (66 kW) za 298.900 Kč. Oba atmosférické motory lze vedle standardně dodávané manuální převodovky párovat také s „robotem“ Shiftmatic, za který se připlácí 29.000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 65 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků