Volkswagen Transporter T5 zajel rekord Nordshleife časem 9:57

Firmou Revo (SRG) upravená dodávka VW Transporter se stala nejrychlejším užitkovým vozem, jaký se dosud prohnal Severní smyčkou německé trati Nürburgring.

Pokud chcete jezdit na Nürburgringu rekordy, nebudete to mít vůbec snadné, protože konkurence je tam mezi osobními a sportovními vozy docela těsná. Možností vyniknout jsou jiné kategorie. V březnu tak drtil Severní smyčku pick-up Ford F-150 SVT Raptor, zatímco nyní ji ovládla upravená dodávka Volkswagen Transporter T5. Vůz upravený na vozy Volkswagen specializovanou ladičskou firmou Revo (SRG) zajel Smyčku časem 9:57, čímž překonal dosud platný rekord Sabine Schmitz, jež před třemi lety za volantem Fordu Transit na této trati dosáhla času 10:08.

Tuning | Zajímavosti | Design | Volkswagen | Premiéry | Užitková auta

Volkswagen Transporter T5 od ABT: pro vzhled i výkon

Rekordní dodávka Volkswagen Transporter vychází z aktuální generace T5 s vznětovým motorem 2,0 TwinTurbo. Tento agregát prošel u firmy Revo standardní posilovací kúrou zahrnující především nový program řídicí jednotky, upravené sání i výfuk a přepracovaný podvozek opatřený pružicími sadami Bilstein. Vůz měl v době rekordu najeto již bezmála 130 000 km a jeho motor dosahoval výkonu okolo 223 koní (164 kW).

Průběh rekordní jízdy tohoto vozu můžete sledovat na více než 10 min. dlouhém videu.   
 

 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků