Volkswagen Transporter T5 zajel rekord Nordshleife časem 9:57

Firmou Revo (SRG) upravená dodávka VW Transporter se stala nejrychlejším užitkovým vozem, jaký se dosud prohnal Severní smyčkou německé trati Nürburgring.

Pokud chcete jezdit na Nürburgringu rekordy, nebudete to mít vůbec snadné, protože konkurence je tam mezi osobními a sportovními vozy docela těsná. Možností vyniknout jsou jiné kategorie. V březnu tak drtil Severní smyčku pick-up Ford F-150 SVT Raptor, zatímco nyní ji ovládla upravená dodávka Volkswagen Transporter T5. Vůz upravený na vozy Volkswagen specializovanou ladičskou firmou Revo (SRG) zajel Smyčku časem 9:57, čímž překonal dosud platný rekord Sabine Schmitz, jež před třemi lety za volantem Fordu Transit na této trati dosáhla času 10:08.

Tuning | Zajímavosti | Volkswagen | Premiéry | Užitková auta | Design

Volkswagen Transporter T5 od ABT: pro vzhled i výkon

Rekordní dodávka Volkswagen Transporter vychází z aktuální generace T5 s vznětovým motorem 2,0 TwinTurbo. Tento agregát prošel u firmy Revo standardní posilovací kúrou zahrnující především nový program řídicí jednotky, upravené sání i výfuk a přepracovaný podvozek opatřený pružicími sadami Bilstein. Vůz měl v době rekordu najeto již bezmála 130 000 km a jeho motor dosahoval výkonu okolo 223 koní (164 kW).

Průběh rekordní jízdy tohoto vozu můžete sledovat na více než 10 min. dlouhém videu.   
 

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků