Volkswagen Transporter T5 by Hartmann: další tuning pro dodávku

A máme tu další ladění pro užitkový automobil Volkswagen Transporter T5, tentokrát pochází z dílny firmy Hartmann.

Ladit užitková auta na první pohled nedává příliš smysl. Na druhou stranu řada z nich nese firemní polepy, takže jejich tuning může zaujmout a třeba instalatérovi potenciálně přinést zakázky, což je v pořádku. A u Hartmannu se v poslední době soustředí právě na přestavby a vylepšování užitkových aut, z poslední doby si vzpomeneme třeba na velký Mercedes-Benz Sprinter SP5 či kompakty Mercedes-Benz Citan MetroStream/MetroProtect, tedy Renault Kangoo s trojcípou hvězdou na kapotě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Transporter T5 v čerstvé úpravě Hartmann vychází ze spolupráce s firmou Vansports

Nyní pro vás máme upravený Volkswagen Transporter T5, který vychází z aktuálního sériového provedení, jež vzniklo faceliftem v roce 2009. Již před rokem jsme vám podrobně představili Transporter T5 vylepšený u firmy ABT, který můžete srovnat s poněkud extravagantní konverzí VW Transporter MR Car Design. Tentokrát s tímto tématem přichází společnost Hartmann.

Volkswagen

Volkswagen T5 facelift: malá velká revoluce

Její představitelé na ladění páté generace Transporteru spolupracovali s firmou Vansports a zapracovali především na „chiptuningu“ vznětových motorů. Verze 2,0 TDI se standardním výkonem 140 koní (103 kW) a točivým momentem 340 Nm díky tomu mírně posílí na 166 koní (122 kW), resp. 395 Nm. Podobný zásah je připraven také pro dvojnásobně foukanou variantu 2,0 BiTDI, jež vynikne hodnotami 212 koní (156 kW) a 460 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Úprav Hartmannu si ale všimneme také hned od prvního pohledu. Patří mezi ně hlavně upravený přední nárazník, prahové obklady a nástavec zadního nárazníku, jenž na své pravé straně hostí pár chromovaných koncovek výfuku s průměrem 80 mm. Interiér má vynikat především novými koberečky, hliníkovými obklady obou pedálů (vůz na snímcích má automatickou převodovku) a leštěnými dekoračními lištami na prazích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také interiéru

K jistému zlepšení jízdních vlastností mohou přispět dvacetipalcové lité ráfky VEST-3 obouvající nízkoprofilové pneumatiky o rozměru 275/35 a snížený podvozek s tužším pérováním. Ovšem žádný extrém typu výše zmíněného Transporteru MR Car Design vás děsit nemusí…

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků