Volkswagen Touran: Prodloužený Sportsvan dorazil na český trh

36 komentářů

kiraly
6. listopadu • 11:27

Nemůžu se zbavit dojmu, že největším kritikem VW jsou lidé, co ho nikdy nevlastnili. Nikdy jsem nehanil Fordy, protože s nima prostě nejezdím. Měl jsem Touran první generace, teď jezdím druhou, se kterou jsem maximálně spokojen a rozhodně půjdu i do třetí. Tohle auto je prostě nové, jak zvenku, tak zevnitř, o technice nemluvě. Včera jsem si byl do trojky sednout a je to paráda. To auto vypadá fakt dobře, strašně se mi líbí nová přístrojovka a interiér celkově, všude spousta místa, pro moje podnikání a rodinu skvělá volba. Možná bych také více řešil cenu, ale kupuju vždy z předváděčky, odečtu DPH a jsem někde jinde. Pro mě je Touran jasná volba.

Antonin Vrba (Vrtosik)
18. října • 21:57

Krabicoid krabičák. Proč toto a ne Caddy life???

Howard
7. listopadu • 11:44

Protoze novy touran je rodinne auto, ktere vypada spis jako nafouknuty golf, zatimco caddy life je stale uzitkove auto - dodavka, ktera je i interierem uplne nekde jinde.
Napr. touranem muzu v klidu prijet na jednani, zatimco kdybych prijel caddym, asi by si mysleli, ze prijel zahradnik zalit kvetinace ;o)
Ta auta jsou kazde nekde jinde...

dr. 120l
15. října • 15:49

auto to neni spatne, casto mam sanci s nim jezdit, ale 600k+ bych za nej nedal. Bohuzel VW je bohuzel drahy, resp. drazsi nez konkurence.

Howard
21. října • 10:28

Prave se ho chystam koupit a vyhral to u me celkem jasne. Mel jsem galaxy, casto ridim c-maxe a rad se vratim ke koncernu, i kdyz fordy maji skvele podvozky - bohuzel ten zbytek (interier, ergonomie ovladani, celkove kvalita) jsou na strane VW. A cena neni tak hrozna, neb kazdy prodejce u lepe vybavene verze slevi hned 100 a vice tisic.
Zkratka dle meho ma cenu nastavenou dobre, coz se nasledne projevi i u prodeje ojetiny, ktera je s cenou jinde nez jine znacky. Proc asi?

Antiautomat
15. října • 15:12

hm, este pridat verziu s nejakym tym praktickym oplastovanim a dve-tri cisla lepsou svetlou vyskou, k tomu nejaku umiernenu vykonovu verziu motora /nech to aj nieco vydrzi/ a mame pekne rodinne auto. Za mna + .... otazka je samozrejme, ako to bude vyzerat po 5 rokoch...

Ash
15. října • 11:37

Tak po přečtení výše uvedených příspěvků jsem se rozhodl jít s "kůží na trh"...
Přiznávám se, jsem majitel 3 roky starého Touranu, 1.2 TSI, najeto cca 90 tisíc km.
Koupeno v červenci, přihlášeno v srpnu (pamatujete? registr), v září putoval do servisu. Výlet na Šumavu, kde mi vykunili motor, mrchy kousavý 3-[
Pak jsem byl v servisu ještě třikrát - poprvé mi někdo polil kapotu, přední sloupek a střechu nějakou kyselinou - přelakováno. Podruhé se mi opřel o zadní nárazník místní provozovatel večerky - přelakováno. Poté opět lak na kapotě a dveře u řidiče - charakteristický škrábanec, značící mentální úroveň autora tohoto piktogramu - přelakováno.A teď se chystám opět do servisu - hledám majitele světle modrého auta, neznámé značky, zapomněl si na mém levém boku spoustu laku, rád vrátím. Miluji lidi, kteří si, ve své vrozené skromnosti, přejí zůstat v anonymitě.Když to shrnu - až na to lakování bezproblémové auto, pro mne ideální. Akorát má asi špatnou karmu, jinak si neumím vysvětlit, proč jsem neustále terčem útoků závistivých ubožáků ...Jo, a nedejte na cenu v katalogu, zkuste se trochu ptát a licitovat, já jsem cenu dostal o 150k Kč dolů a ještě mi tam namontovali zámek na řadičku.

Aladin
15. října • 13:42

Takže Ti do výroby objednali nový vůz, který nebyl na skladě na dostal jsi slevu 150k ? Kolik to je % z ceníkové ceny. Škoda může dávat max 10%, ale za tuto informaci neručím. Kolik jsi tedy dostal od VW? díky

Ash
19. října • 15:04

Nakonec stál 420.000,- s DPH, ceníková cena byla, tuším (pardon, jsou to tři roky) kolem 550.000,- Kč (zhruba stejně, jako dnes) + pakety (zrcátka, světla, parkpilot ... už nevím).Ale je pravdou, že jsme tu cenu "ladili" asi týden :-D

Driver
14. října • 23:17

Tady to je jak v kroužku u tří veteránů. Měl jsem Touran 2005 103kW TDI Highline RNS510+TV (1,3 mega) a bylo to špičkové auto. Sharan i Multivan Vás zklame tím, že čekáte větší auto než jsou, ale Touran překvapí jak je prostorný. Tehdy nebylo lepší MPV. 170 v noci po Německu a za 7litrů a nebylo třeba řídit téma rukama, stabilní auto a komfortní zároveň! A motor dodnes bez vady u dalšího majitele, (nyni přes 300.000km )navzdory báchorkám o hlavách, Excelentní auto a bez koroze dodnes. Fordy a Toyoty hnijou a jejich infotaiment je i dnes po 10ti letech ZOUFALÝ. Zkuste si v novém S maxu zadat adresu. Uvidíte. VW je drahé, a usedlé, to je asi vše. A stávající generace bude lepší než ta první. Je to jen alibismus, že drahé je třeba pomluvit.

homer
15. října • 15:08

Zahucet 1,3 mio do takovy parodie mpv a pak se jeste pochvalit...

mrazik
15. října • 15:27

On to vi a proto se musi pochlubit :-))

mrazik
15. října • 8:15

Sharan zklame velikosti ? Zkus umistit detskou autosedacku na prostredni sedadlo do Sharana a pak do Tourana nebo vajicko s prckem doprostred a uvidis ten rozdil. Je to hlavne v sirce a take misto u zadnich sedacek - deti projdou kolem sebe atd.
Mam Ford, mel jsem Toyotu (Yaris r.v. 2000) a nikde problem s korozi nebo s poruchou, proste to jezdi a jezdi a jezdi.
Chapu, ze jsi byl spokojeny, ale dost te to zaslepilo.

veto
16. října • 21:52

na kolena je sharan naozaj mensi ako touran. Ale na grand scenic, ci zafiru tourer nema ani touran. Nehovoriac o otesankovi dacia lodgy, kde sa so 196cm zmestim na limite aj do tretej rady, kde stale spojim kolena.

peto
14. října • 21:30

Chceli sme kupit novy touran, zial v normalnej vybave a s normalnym motorom sa cena stretla s BMW 2 gran tourer /z cennikovej ceny davaju vyrazne zlavy a ine bonusy co vw neponuka/

Howard
21. října • 11:59

Tak u vw se dockas taky celkem vyrazne slevy, staci si jen o ni rict...

peto
26. října • 20:12

Ano davali mi vo VW 10% Napriek tomu bol rozdiel v cene minimalny, co je nepochopitelne.

Howard
27. října • 16:50

Vzhledem k tomu, ze jsem si prave objednal noveho tourana, udelal jsem orientacne stejnou konfiguraci i u bmw a cenikove je to 850 tisic versus milion, coz je celkem rozdil a to ani nevim, jestli u bmw mam vse, neb konfigurator v detailu nic moc neukaze (nenasel jsem napr. vyhrivani celniho skla).
Je pravda, ze bmw nabizi vetsi konfigurovatelnost, vice vymozenosti a je prestiznejsi znackou. Kvuli tomu se mi ale nechce platit o 20% vic pri stejne vybave - plus servis a veskere dily budou taky drazsi nez koncernove. Slevu 10-15% z ceniku nabidne tusim i bmw.
Mozna kdybych byl "bmw fan", nevahal bych ani minutu - ja se ale radeji vratim z galaxy zpatky ke koncernu. Zkratka kazda znacka ma svoje a je to dobre, jinak by vsichni jezdili jednim autem ;o)

Vašek Hnusený
14. října • 18:28

Tohle není Sportsvan ani omylem. Srovnávat menší 4 místné auto s plně pětimístním MPV prohlášením, že se jedná o prodloužení, to je fakt mimo.

Axel Toronto (xax41)
14. října • 6:34

Dva miliony celosvětově prodaných exemplářů.... A vetsina z nich s Euro2:-D

gigi
14. října • 0:08

Ach jo. Když s udajem o zrychleni přijde renecek, citron nebo podobny lowend, tak si říkám OK, je to pro lidi co to nepotřebují a kuouji si levna auta. Ale dat hodně pres pul mega za fauve, a pak se nechat predjizdet 10 let starou oktavkou, to fakt ne. To si koupi jenom cech. Ja myslel, ze technologie maji výkon zvyšovat (se zmensenim motoru) a ne jít pozpátku...

Mirek
14. října • 12:12

Závodník, co se těžko smiřuje, když jej předjede socka. To musí být život na prd :-)

paprikas
13. října • 21:29

další srágora s turbodieslem, jděte už někam čecháčkové

Tom
13. října • 22:08

Tak kdyz se ti nelibi mezi cechacky, proc tady jeste jsi? Jiste te jinde, treba ve Svycarsku, radi privitaji.
Mimochodem, to auto ma i jine motory nez TDI

Martin
14. října • 11:18

Cechacek je clovek trpici pocitem menecenosti a kompenzujici si to tim, ze on je "nad veci", on je "svetovy", kdezto ostatni jsou "luza". S tim se poji, ze se jedna o cloveka plneho predsudku, dogmat a stereotypu. Jeste jinak, obecne znakem Ceskeho naroda je nedostatek hrdosti a sebemrskacstvi. Cechackem je tedy clovek, ktery za cechacky povazuje ostatni. Klasickym projevem cechacka je tedy napr. zde uzivatel pof nickem Paprikas. Nastesti cechacku c CR az tolik neni, aspon mezi trmi s aspon lehce nadprumernou inteligenci a zakorenenym kritickym myslenim :)

Tomas
13. října • 21:12

Tohle je fakt paradni rodinne auto. Velikost tak akorat, moznost sedm mist, v druhe rade tri isifixy vedle sebe a dle meho krasny design. Pro me s motorem 1,4 TSI s DSG auto ideal.

Ivan
15. října • 21:42

když máš penize a rád sponzorujes rodinu volkswagenovcov, tak si kup!:-P

xyz
14. října • 6:03

Touran je na 1. Pohled idealni MPV.
Resil jsem nedavno vymenu auta, aby se nam do nej vesly tri make deti v sedackach.
A pokud nate limity v rozpoctu, tak velmi rychke zjistite, ze aut za cca 500k, kam se vejdou bezproblemove tri detske sedacky vedle sebe a jeste obcas muzete vzit tchyni, je na trhu opravdu par. A Touran mezi ne rozhodne patri.
Bohuzel, pri blizsim srovnavani zjistite, ze za onech 500k je Touran naprosta holota s ne prilis spolehlivym 1,2moturkem a navic auto celkove nevychazi prilis dobre v celkovych testech spolehlivosti.
Kdyz vedle nej napr postavite japonce Toyora Verso, tak za stejnou cenu dostanete auto v plne nalozi s vybornym 1,8motorem a dle testu je to nejspolehlivejsi a jedno z nejbezpecnejsich MPV na trhu. Pravda je, ze v plne palbe Toyota rozhodne nenabidne to same co VW, ale xenony, slusne jizdni vlastnosti, pohodlny a bezpecny interier, detske zaclonky a bezudrzbovy vykonny motor je vlastne vsechno co od MPV ocekavate.
Mit 700k na nove 2. auto do rodiny, tak bych asi vybiral jinak, ale v te kategorii uz vstupuji do hry jini hraci nez Touran - Napr. S-Max a to uz je zase jine kafe ...
Takze Touran je asi super ale za ty prachy jsou na trhu lepsi auta.

mrazik
14. října • 8:53

Mel jsem to uplne stejne pred dvouma rokama, kdy jsem vybiral auto pro 3 autosedacky. Taky jsem prosazoval Verso, ale nakonec jsem dostal nabidku na S-Max, ktera proste nesla odmitnout a je to jak pises, uplne jine kafe. Touran je dobre auto, ale nesmyslne drahe, ale prodava se dobre.

esefjr
14. října • 10:35

Ahoj.Máme v současnosti Renault Grand Scenic a nemůžeme si absolutně na nic stěžovat.
Žena s dcerkou si se mnou prošli a vyzkoušeli všechny MPV při výběru a jediným zvažovaným MPV kromě RGS byl pro Nás S-max. Byl až 2hý v pořadí a trochu nad budget. Mohl bys mi napsat, na jakou "neodolatelnou " :) cenu jste se dostali a kde? Klidně do mailu.Hezký den, Emil

veto
16. října • 21:48

tiez mam grand scenic 3, vyberal som ho velmi dlho a podla vela kriterii a to dost prisnych. musim povedat ze tento touran sa mi paci, konecne predbehol totalne plastovu a mensiu kiu, ale aj toto je stale plastak, stale sa na najlepsich v triede (GS3, zafira tourer, grand picasso) len dotahuje. Buduci rok vyjde GS4, rozdiel sa znovu svacsi

mrazik
14. října • 18:07

V podstate jsme zvolili akcni vybavu Winner (doplnili o nejake ty drobvnosti), motor 1.6 EB (jezdime kratke trasy) a cena se podarilo stlacit tesne pod 600 tisic. Verso vychazelo na nejakych 460 - 480, ale ten komfort s manipulaci autosedacek, nastupovanim deti a jejich zapinani za to stal.

peter
13. října • 20:34

co se týče úložných prostor - nic , co by neměly i všechny další MPV( a dříve), takže není čím ohromit.

Vincent
13. října • 18:52

Žádná třetí generace, tohle je druhá! To, co označujete za druhou je jen velký facelift, ostatně, interiér je naprosto shodný. Změnily see jen motory a pár šminek na karoserii.

kari
14. října • 12:54

Auto je delší, širší s delším rozvorem. Má nové motory EA 211 a EA 288 a je na nové platformě MQB. Co se ti nezná na nové generaci?

Tom
13. října • 20:27

Pleteš se, tato generace má téměř nadpozemský upgrade softwaru. Při testech splňuje EURO VII ;-)

Doporučujeme

Články odjinud