Volkswagen Touran nyní s úsporou přes 100 000 Kč

11 komentářů

Fantomas
27. října • 11:30

Když si někdo může dovolit zlevnit něco třeba o 100 tisíc, tak jednak jaké zisky z prodeje předtím asi měl a za druhé - jak neskutečně předražená ta auta jsou. A to výrobci i prodejci neustále brečí. Jen divadlo to je a chamtivost. No nic, jen jsem si chtěl ulevit.

Radek Ondrášík
27. října • 12:48

Kazdeho vec za kolik prodava. A to, jak desne je to predrazene si muzete zkontrolovat na marzi na jednom voze.U VW je to cca 40tis. Kc marze. V zavidlosti na modelu se to pohybuje od nejakch 35 do nejakych 45tisic. Skoda ma cca 35tis. prumernou mazri na aute.

mates
27. října • 14:46

to je vcelku zajimava matematika, kdyz vezmu ze zlevneni o zminovanych 40 tisic probehlo rekneme uz trikrat po sobe, kdyz se podivam na ceny pred dvema lety a ted v skokovych upravach smerem dolu, tak po prvni "sleve" (cti automobilka poprve pochopila jak jsou jeji predrazeniny neprodejne, bublina splaskla, a pokud nechce zkrachovat musi se vratit z vysin na zem) byli tedy na nakladech, po druhem a tretim zlevneni (cti konecne postupne zacina cenu urcovat stred nabidky s poptavkou) jsou uz 80 minus... komodity sly dolu to je pravda, utahovani opasku na strane snizilo naklady take, nicmene nemyslim ze o 1/3.... proste secteno a podtrzeno, automobily jsou zbytne zbozi, vyrobcu a s tim souvisejici konkurence a nadvyroby je moc a umele hnana inflacni bublina praska a bude praskat dal a trh se konecne zacina trochu cistit, uprava cen je jen zacatek, prijdou fuze a ruseni nekterych znacek, maximalizace uspor na vyrobe a sdileni soucastek mezi koncerny, presunuti maxima vyroby co pujde na subdodavatele a samozrejme Cina soucasneho deni vyuzije tak jak se slusi a vystrkuje drapky se svymi investicemi cim dal vic, mozna se za par let budeme divit kdo je vlastnikem koncernu ktery dneska nazyvame evropsky....

Radek Ondrášík
27. října • 16:33

ja to nenapsal dobre, ona je to cista marze, tedy po odecteni nakladu apod.

jogurt
28. října • 0:31

Nemáte ani zdaleka pravdu..... marže není objemová ale procentní, nižší je u základní ceny vozu a vyšší u příplatkové výbavy. Pokud tvrdíte, že je 35-45tis na jednom voze, je to úplný nesmysl. Mimochodem, fleetové slevy se pohybují mezi 15 a 21%.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. října • 9:24

to jsou zase kecy. Ja chapu, ze netusite o cem hovorim, to se ani nedivim, ale...koncern VW
vyroba - 6,2 mil. vozů
cisty zisk - 4,12 mld eur
cisty zisk na vuz - 664 eur (cca 17000 Kc) na vuz
trzby - 108,9 mld eur
trzba na vuz - 17564 eur
prumerna marze - 5,6 % tj. ze 17564 - 983 eur - cca 25000 Kctakze vidite jeste sem se spletl, prumerna marze na voze je cca 25000 Kc a prumerny cisty zisk z vozu je 17000 Kc.

jogurt
28. října • 22:53

milý pane, pletete si základní pojmy. Výroční zpráva je sice hezká věc, ale:
data jsou po zatížení prodejních marží náklady na reklamu, reorezentace, výstavy, vývoj, záruky a kulance a milion dalších věcí. Navíc na různých trzích jsou marže různé (srovnejte například USA a Dánsko....). ubezpečuji vás, že na českém území je průměrná marže hodně odlišná od vašich hausnumer.

Radek Ondrášík
29. října • 8:40

pojmy si pletete vy a hledáte v tom něco co nepíšu. Psal jsem někde snad o české kotlině? Ne. Psal jsem o průměrném zisku a marži na voze u Volkswagenu. Nijak jsem to nekonrektizoval, takže to bylo zřejmě myšleno obecně.Nicméně nějaké závratné vývary na vozech nejsou. Je třeba si uvědomit, že musí vydělat jak automobilka, tak přepravce, tak autosalon. Pokud by si každý z nich vzal pouze 5procentní marži, pak to udělá u auta za 500tis. Kč nárůst 80tis. Kč a to nikdo z nich nepřihodil žádné závratné procenta.
Pokud by si každý přihodil 10% což pořád není nic závratného, pak je to + 170tisíc. Jenže těch 170tisíc nejde automobilce jako zisk, jde ji z toho jenom část a navíc opět ne jako zisk, ale jako provozní marže, ze které se pokryjí náklady + něco zůstane jako zisk před zdaněním. Jenže je tam najednou 170tisíc, takže pokud se výrobce, dovozce a prodejce dohodnou, že každý si ubere z marže 5% tak cena rázem klesne o 90tisíc ;)PS - k dásnku bych se příliš nevyjadřoval. Vysoké ceny tam nejsou dány maržemi, ale zdaněním. Ceny bez daně jsou tam naopak jedny z nejnižších. V USA je to opět velmi podobné. Tamní nízké ceny jsou dány hlavně naprosto odlišným daňovým zatížením a to jak např. formou DPH, která v některých státech není, v jiných je jenom v jednotkách procent, tak v oblasti dalších daní, takže pracovní síla tam není tak drahá apod.ale chápu, že to je pro některé lidi vašeho typu složité na pochopení a jediné co vidíte, je koncová cena. No nic. jen tak dále rád se pobavím nad vaší prostoduchostí...

salam
27. října • 10:13

Vždy žasnu, jak dokáže IVG prezentovat zdražení jako ohromně výhodnou akci.
Příklad: "Pro Highline, je určen paket „Luxus“. Za 31 100 Kč v něm získají multifunkční kožený volant, Parkpilot, sportovní podvozek, navigaci RNS 310 a xenonové světlomety."
Realita: doposud stál tento paket 21000 Kč měl navíc ještě 17" kola.Mimochodem nevím, kdo si tohle pořídí - Tourana mám na standardních 16" a připadá mi to tvrdé tak akorát. Neumím si představit snížený přitvrzený podvozek, zvláště s ohledem na primární účel tohohle auta.

mikes
28. října • 1:18

Mel 17" kola ale nemel navigaci, takze +-.

jogurt
28. října • 0:27

Pravdou je, že touran je opravdu i na 205/55R16 tvrdý tak na limitu snesitelnosti. Výborně ovladatelný, ale prostě dost tvrdý. 17" s nižším profilem je to znatelně zhorší.

Doporučujeme

Články odjinud