Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano.

MPV Volkswagen Touran rozšiřuje nabídku motorů o dvě nové vrcholné motorizace. Pro zájemce o silný benzínový motor se pod kapotu nastěhoval přeplňovaný čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 250 Nm v 1250 až 5000 ot./min. Je standardně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Fanoušci nafty si nyní mohou objednat nejsilnější diesel. Motor 2.0 TDI posílil až na 140 kW (190 k) a jeho nejvyšší točivý moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot./min. Tento diesel má standardně šestistupňový automat DSG. Na českém trhu tato motorizace začíná na ceně 749 900 korun.

Testy | Volkswagen | Volkswagen Touran

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Kombinovaná spotřeba nejsilnějšího dieselu je 4,6 - 4,8 litru na 100 km a VW Touran se s ním rozjede z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Nejvyšší rychlost je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI umí „jen“ 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotřeba je 6,1 - 6,2 l/100 km podle použitých pneumatik.

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano. Ten obsahuje částečně kožené sedačky Nappa, ambientní osvětlení a dekorační lišty v černém provedení pianového laku.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek