Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano.

MPV Volkswagen Touran rozšiřuje nabídku motorů o dvě nové vrcholné motorizace. Pro zájemce o silný benzínový motor se pod kapotu nastěhoval přeplňovaný čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 250 Nm v 1250 až 5000 ot./min. Je standardně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Fanoušci nafty si nyní mohou objednat nejsilnější diesel. Motor 2.0 TDI posílil až na 140 kW (190 k) a jeho nejvyšší točivý moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot./min. Tento diesel má standardně šestistupňový automat DSG. Na českém trhu tato motorizace začíná na ceně 749 900 korun.

Testy | Volkswagen | Volkswagen Touran

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Kombinovaná spotřeba nejsilnějšího dieselu je 4,6 - 4,8 litru na 100 km a VW Touran se s ním rozjede z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Nejvyšší rychlost je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI umí „jen“ 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotřeba je 6,1 - 6,2 l/100 km podle použitých pneumatik.

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano. Ten obsahuje částečně kožené sedačky Nappa, ambientní osvětlení a dekorační lišty v černém provedení pianového laku.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků