Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano.

MPV Volkswagen Touran rozšiřuje nabídku motorů o dvě nové vrcholné motorizace. Pro zájemce o silný benzínový motor se pod kapotu nastěhoval přeplňovaný čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 250 Nm v 1250 až 5000 ot./min. Je standardně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Fanoušci nafty si nyní mohou objednat nejsilnější diesel. Motor 2.0 TDI posílil až na 140 kW (190 k) a jeho nejvyšší točivý moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot./min. Tento diesel má standardně šestistupňový automat DSG. Na českém trhu tato motorizace začíná na ceně 749 900 korun.

Testy | Volkswagen | Volkswagen Touran

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Kombinovaná spotřeba nejsilnějšího dieselu je 4,6 - 4,8 litru na 100 km a VW Touran se s ním rozjede z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Nejvyšší rychlost je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI umí „jen“ 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotřeba je 6,1 - 6,2 l/100 km podle použitých pneumatik.

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano. Ten obsahuje částečně kožené sedačky Nappa, ambientní osvětlení a dekorační lišty v černém provedení pianového laku.

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 126 389 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 140 312 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2004
Stav: 159 323 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků