Volkswagen Touran: Do Paríža omladený

6 komentářů

zmizik
21. září • 21:36

Nadherne auto, skoda ze nan asi nikdy nebudem mat :-(

wavewalker
18. září • 19:32

I autor dělá v češtině chybu a němel by, já sám to znám ze své zkušensoti, ale píše se ,,omlazený". ;-):-)

Tomáš Babič
18. září • 20:14

A co slovencina? ;-)

wavewalker
18. září • 20:30

omlouvám se, bezmyšlenkovitě jsem to přelítnul a všiml si toho později, ptal jsem se jednoho slováka, ale ještě neodpověděl, uznávam, že ve slovenštině se to liší. Ale lingvista opravdu nejsem. A slovenských autorů je na českém webu spousta a musim říct, že se hodně snaží přizpůsobit češtině- někdy to je možná až škoda..:-)

Mišáček
18. září • 11:40

Souhlasím. Já mám sice Touran v základní výbavě, pouze automatickou klimu navíc. Verze 1,6 MPi. Také cena byla poloviční. Ale nemohu si ho vynachválit. Prostorné a pohodlné auto, schopné pobrat vše co potřebuji. Velmi dobré jízdní vlastnosti, ovladatelnost a pocit bezpečí. Jezdím za 7 l benzínu. I v základu to má ESP, 6 airbagů apod. Pouze mi chybí palubní počítač a tempomat ale od 2005 je to již v základu takže není co řešit.

MT
18. září • 9:37

Po dlouhém váhání nad příliš konzervativním designem a vysokou cenou jsem nakonec dal přednost Touranu před Zafirou, a to ve verzi Highline 2,0TDI DSG. Je to můj první VW, předtím jsem měl Ford Focus, Renault Scenic, před ním Nissan primera a předtím Toyotu Carina.Touran, dnes již se 110 tisíci km, mě příjemně překvapil jednak absolutní dokonalostí zpracování interiéru, naprosto nesrovnatelnou s japonskými auty i Renaultem, a značně lepší než u Fordu, absolutní absencí jakýchkoliv technických problémů, dalšími velmi příjemnýmy překvapeními jsou převodovka DSG, jízdní vlastnosti a spotřeba nafty, která při běžné jízdě je kolem 5,2l/100km.Jinak řečeno, Touran je sice zejména v mnou vlastněné top verzi velmi drahý - před slevou prodejce 1 160 tis. Kč, na druhou stranu nabízí takovou kvalitu, že vydaných peněz nelituji. neměl jsem nikdy lepší auto.

Doporučujeme

Články odjinud