Volkswagen Touareg Exclusive Edition: nic až tak mimořádného

Volkswagen se rozhodl doplnit svou nabídku i k nám nedávno uvedeného nového Touaregu o výjimečné provedení s celkem nenápaditým označením Exclusive Edition. Pokud očekáváte pořádnou dávku opulentních doplňků, nejste na správné stopě, tato verze je výjimečná v podstatě jen několika málo prvky, které navíc byly i dosud pro Touareg dostupné jednotlivě. Nejviditelnějšími jsou přitom specifické čalounění sedadel a jiná kola.

V případě čalounění máte na výběr z dvou provedení buď v kombinaci béžová-černá, nebo vínová-černá. Středové části sedadel jsou navíc provedeny tím, čemu VW říká chladná kůže, jež má lépe odpuzovat teplo za intenzivního slunečního svitu pronikajícího do interiéru. Sedadla dále hýčkají své pasažéry standardně dodávaným vyhřívaním, elektrickou stavitelností ve dvanácti směrech a bederní opěrkou. Ze specifických kol z lehkých slitin můžete zvolit buď 19" kola Girona, nebo 20" kola Taragona.

Další drobnosti čítají koženě čalouněné výplně dveří, černě čalouněný strop, dřevěné obložení palubní desky a středového tunelu, „Chrome & Style” paket pro exteriér a hliníkové střešní ližiny.

Nevíme zatím, zda toto provedení bude dostupné i v našich zeměpisných šířkách, ale případně si pro něj můžete snadno zajet do Německa. Tam se začíná prodávat za ceny od 58 150 Eur za verzi s motorem 3,0 V6 TDI, tedy od nějakých 1,42 milionu Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Touareg Exclusive Edition a její dva nejvýraznější prvky
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků