Volkswagen Touareg 2011: jiný, lehčí, hybridní

20 komentářů

notebook.mail
13. února • 10:04

B-]

AR
12. února • 18:01

Jak u debilov... Terenne auto, udava sa v kazdom riaadku spotreba, ale nikde SVETLA VYSKA! A to je myslim si podstatnejsi udaj u off-roadu (kam ho VW radi) ako spotreba!

Radek.
12. února • 22:30

Koho by dnes zajímala světlá výška a průchodnost terénem, když podobné SUV-masáže ega si dnes čím dál častěji kupují "manažeři" jako motivaci pro své čubičky, na popojíždění mezi shopping parky v rámci jednoho města?
Podívej se na příspěvky výše - jedni řeší jestli se jim tam kromě staré vejdou i obě tchýně tak aby nemusely sedět vedle sebe, druhý zas u tohodle "lidového wágenu" pláče nad pouhými 8 válci, kvůli kterým se zásadně sníží jeho sociální status mezi obdobně postiženýma kámošema ze squashe, chybí snad už jenom stížnost na absenci integrované korby na hnůj!
Kdo potřebuje auto do terénu, nedívá se po "sportovně-užitkových" náhražkách od Piëcha...

MLASKAC
14. února • 20:06

tady ta závist uplně odkapává, když na to nemáš tak to nehaň. důvody ostatních nemůžeš ani tušit, tak je nedomýšlej.

tt
13. února • 0:15

no dovolim si zareagovat. Mam SUV, ego si dvihat nepotrebujem, vtaka mam 18cm co je europsky nadpriemer, takze som spokojny. SUV som si kupil trochu aj kvoli sucasnemu trendu,kvoli tomu som sa nan siel pozriet. Ucaroval mi vysoky posed, perfektny vyhlad, velke zrkadla v ktorych aj nieco vidiet, nie ako v passatoch kd clovek sedi na zemi, obklopeny plechmi s nulovym vyhladom dozadu. Maximalne ocenujem vysoky podvozok, obrubniky mi nic nehovoria rovnako ako odrete disky kolies. Nepoznam co je ostat zahrabany na parkovisku lebo stojim v kopci alebo ma zahadzal pluh. Takisto sa citim bezpecne hlavne ked veziem mojho 9 mesacneho syna. Ked som mal auto v servise pozicali mi fabiu a mal som normalne strach na dialnici ze ma niekto prizabije. Navyse ma vsetci oslnovali, ked presiel okolo mna Nissan Qaskaia alebo ako sa to vola pripadal mi ako monstertruck, pritom je omnoho mensi ako moje auto. Tam som si uvedomil vyhody SUV - pocit bezpecia, vysoky posed - vyhlad, neoslnuju ma osobne auta, respekt hoci som kludny sofer, nikoho neohrozujem ale automaticky mi uhybaju ked sa k nim priblizujem. Ked som mal tu fabiu tak to bol opak, kazdy ma terorizoval a tlacil sa na mna, skoro som sa posral od strachu. Zlate moje auto. Mimochodom je to Santa fe, takze ziadny Escalade ale relativne bezne auto.

Radek.
14. února • 1:21

A tímhle slintem jsi chtěl vyjádřit co - že potrefená hus vždycky zakejhá?
Že nejlepší co si můžeš pro svého synáčka v čobolstánu dovolit je SUV?
Co takhle si rozšířit obzory a pořídit třeba double-decker? A nebo OTčko?
Doporučuju pověsit si další závažíčko na oud a bimbat s ním před zrcadlem až do rána - ať tě při ranním přeměřování nepřepadně depka a někoho cestou na parkoviště u shopping parku v tom svém rozhrkaném Korejcovi nezabiješ...

rx8
13. února • 3:15

To sou ale kecy o tom pocitu bezpeci. Bezne jezdim RAV4 (americkou verzi) a v RX8. V RX8, ackoli sedim docela nizko (urcite niz nez ve Fabii nebo Pasastu), tak si nejak min bezpecne nez v RAV4 nepripadam ... V obojim jezdim s detma i bez deti ...RAV4 mame proto ze je to dobry auto na hory jak v lete a v zime (je to 4WD, takze ve snehu se docela da) a pak ma docela solidni vnitrni prostor i misto na batohy, takze je lepsi na delsi cesty. Navic RX8 na snih nesmi - mam tam jen letni gumy, coz v miste kde bydlim zas takovy problem neni, jelikoz snih je opravdu jen na horach ....

jogurt
13. února • 10:03

Máš pravdu, jenže to tak nějak vysvětluješ nesprávné sociálně-intelektuální skupině. Jsi na autorevue, člověče....

AR
13. února • 0:34

Ty vole, si ma pobavil! ;))))))))))))))))) Jak som cital tvoj clanok som si predstavoval po prvych 2 riadkoch Touareg, nasledne MB-G a ku koncu Hummer H1 vo verzii Humwee. Tym Santa-feckom si ma DOSTAL chlape. ;)))))))))))))))))

Vandalay
12. února • 22:50

:) mas pravdu, do terenu by som s T2 urcite nechodil a naco, kto uz dnes chodi do terenu vsak mame asfaltky, ale lyzovacky, nekvalitne BA cesty, kopce a na nich neodhrnuty sneh, na taketo malickosti, preco nie, hodi sa, T2 bude velke, pekne, relativne zive, bezpecne auto, minivan uz chcem nechat manzelke :-D su to take zle dovody na to mat vacsie SUV, ja mam radsej nazov SAV, tento nazov ho vystihuje viac

jogurt
12. února • 20:49

Dle prvních informací se světlá výška neliší od první generace, tedy u vzduchového podvozku 160-300mm, u železného 210mm.

kola
12. února • 16:11

je to bomba

homer
12. února • 11:37

tahle myš to bude mít v konkurenci muscle car pro blízký východ a severní ameriku a vlastně i evropu ještě těžší než předchůdce

jogurt
12. února • 16:55

Předchúdce to zas až tak těžké neměl. Prodalo se ho přes půl milionu kusů a to přesto, že nebyl z laciného kraje.......

michallos
12. února • 10:52

tak starsi touareg sa mi paci ovela viac... asi ostanem pri X5 :-)

Vandalay
12. února • 10:01

same dobre spravy, uz len dufat ze po case tam daju naspat 2.5L diesel, nastavia na nejakych 195k, pribudne 3. rada sedadiel (tento clanok to myslim nespomina, ale na zaciatku bude Touareg len 5-miestny) a cena sa zmesti do mozno optimistckych 43,000 E :)

jogurt
12. února • 16:54

Protože se nestalo to, čím hrozily dřívější nepotvrzené zrávy, tj. prodloužení na shodnou hodnotu s Q7, sedmimístné verze se nedočkáš. Pro ostatní je to ale dobrá zpráva: Touareg nezabili a zůstal tím, kvůli čemu byla tak oblíbená dosavadní generace: SUV s nadprůměrnými schopnostmi na silnici i v terénu. Q7 tím není a nikdy nebude. Mě osobně ale mrzí obětování motoru V10 honu za výrobními náklady. V8TDI, i když proti Q7 vylepšený, není rovnocennou náhradou. Druhá věc, která mě mrzí, je 4XMotion pouze k šestiválci. Já bych jej bral k osmiválci.
Na druhou stranu chápu, že jednoduchá mechanika z Q7 proti složité a drahé z Touaregu má svou jasnou obchodní logiku. Ale třeba se rozšíření 4X na lepší motor dočkáme.
Platí ale totéž, co před pár dny u X5: Spotřeba 7,5litru je nesmysl.

Vandalay
12. února • 19:00

Podla anglickych stranok 7-miestna verzia bude, ale neskor. VW nechce stracat zakaznikov, lebo kto chce teraz 7 sedadiel a rozumnu cenu kupuje XC90.

jogurt
12. února • 20:47

Za stejně "rozumnu cenu" jako XC90 s motorem R5 a 180HP koupíš Q7 s třílitrovým šestiválcem a 240HP. A tam na rozdíl od Volva se ty dvě děti dozadu jakžtakž i vejdou.

Vandalay
12. února • 22:41

Jedna vec je cennikova cena, realita je ale ze v ok vybave su v Nemecku po zlave asi taketo ceny: XC90 a Touareg - 40K a velke trio okolo 50K, ale Volvo aj VW su uz starsie, takze preto ten rozdiel 10K asi. Prave preto som zvedavy ako na tom bude T2....

Doporučujeme

Články odjinud