Volkswagen Tiguan: první snímek faceliftu pro rok 2012

Obrázek z oficiální brožury připravované pro modernizovanou verzi modelu Volkswagen Tiguan se jen na několik okamžiků objevil na oficiálních stránkách Volkswagenu. Vzápětí byl ze svého místa stažen, ale všímaví čtenáři jej přesto pro budoucnost lidstva uchovali. Na tomto snímku vidíme osvěžený vůz s přídí vyvedenou ve stylu blízkému novému Volkswagenu Passat a jeho soukmenovcům, ale také „off-roadové“ odladění Track & Field. Vše zatím ale zůstává tajné, nicméně se nelze ubránit pocitu, že údajný „únik“ na stránkách Volkswagenu byl jen jakousi „řízenou provokací“. Jisté tedy zatím zůstává jen to, že sériové provedení nového Tiguanu oslaví svoji premiéru na letošním ženevském autosalonu. Pro rok 2011 si Volkswagen Tiguan musel vystačit jen s drobnými zlepšeními, nyní se tedy dočká pořádné rekonstrukce.  

Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2012


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 18 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků