Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2012 je zde

Omlazený Tiguan, jehož první snímek z připraveného katalogu jsme vám nabídli již předevčírem, si můžete u svého dealera nyní již oficiálně objednat. K jeho koupi by vás mělo navnadit několik studiových obrázků. Cena základní verze Trend & Fun vybavená zážehovým čtyřválcem 1,4 TSI s výkonem 120 koní (88 KW) by měla stát zhruba 580 000 Kč. Automobilka Volkswagen zdůvodnila předčasné zahájení prodeje tím, že Tiguan ve svém dosavadním provedení je vzhledem ke své údajné popularitě prakticky vyprodán. Změny oproti stávající verzi budou minimální a zaměří se především na přiblížení designu stávajícímu značkovému trendu. Žádné další podrobnosti zatím k dispozici nejsou, ale dozvíme se jej zřejmě krátce před zahájením autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Omlazený Volkswagen Tiguan se svojí tváří přiblíží svým novějším sourozencům 


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek