Volkswagen Tiguan: facelift pro Evropu se ukáže v Paříži (spy photos)

Čína dostala „svůj“ omlazený Tiguan teprve před nedávnem, ale pro Evropu to zřejmě nakonec až tolik neznamená. Automobilka pokračuje v testech prototypů, aby na podzimním autosalonu v Paříži odhalila modernizovanou tvář vozu. A nejen tu. Jak můžete vidět ze snímků, nějaké změny se odehrají také opačné straně karoserie.

Dá se očekávat, že tvary karoserie půjdou po vzoru bratrů se znakem VW představených v poslední době. Základním zážehovým motorem bude čtrnáctistovka TSI s výkonem 122 koní, diesely pak budou zastupovat čtyřválce 1,6 TDI a 2,0 TDI. Na výběr bude mezi šestistupňovými manuálními převodovkami a 6 či 7-st. DSG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
VW Tiguan při testech na horských silnicích

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek