Volkswagen Tiguan dostal paket R-Line. Připravte si minimálně 46 000 Kč

Volkswagen doplnil nabídku pro Tiguan o výbavu R-Line. Vylepšit si můžete jak exteriér, tak interiér. K dispozici jsou také efektní disky o velikosti až devatenáct palců. Nové pakety jsou dostupné v kombinaci s výbavou Sport & Style.

Volkswagen

Volkswagen Tiguan v Alpách: příjemná nuda

Paket R-Line Exteriér znamená jiné nárazníky, rozšířené prahy, střešní spoiler, zadní difuzor a samozřejmě loga R-Line. Standardem jsou osmnáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 255/40, za 10 200 Kč dostanete devatenáctipalcová kola Mallory. Paleta barev karoserie čítá dohromady pět barev (bílou, stříbrnou, černou, modrou a šedou). Za lepší exteriér si VW účtuje 44 300 Kč.

Pokud máte navíc dalších 63 100 Kč, pak si můžete nechat díky paketu R-Line Interiér vylepšit také kabinu svého Tiguanu. Získáte tak sportovní sedadla vpředu, multifunkční volant, kovové pedály a samozřejmě opět loga R-Line. Sečteno a podtrženo, maximálně vylepšený Tiguan R-Line sice vypadá velmi dobře, ale bude vás stát 117 600 Kč navíc, což není zrovna málo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků