Volkswagen Tiguan 2011: drobný facelift i pro Evropu

Již loni jsme spekulovali o tom, zda je upravený Volkswagen Tiguan jen modifikací pro čínský trh, nebo přeobrazem nové podoby tohoto modelu pro všechny světové trhy. Nyní již víme, že druhá varianta je ta správná a že vůz, který byl důkladně představen i na autosalon v Pekingu z minulého měsíce, ukazuje modernizovaný Tiguan i pro evropský trh.

Vůz by se měl v Evropě začít prodávat již v červnu tohoto roku a mezi jeho hlavní novinky patří sedmistupňová dvouspojková převodovka, bezklíčkové odemykání a startování a dvojice modernizovaných motorů, přičemž oba nyní sdílejí koncepci BlueMotion a lze je kombinovat výhradně s pohonem kol přední nápravy. Vznětový dvoulitr TDI CR dává 110 koní (81 kW) a základní cena vozu ve výši 26 050 eur je nižší než dosud. Novým základem řady Tiguan má být zážehový motor 1,4 TSI naladěný na 122 koní (90 kW) a nabízený za ceny od 24 175 eur. Zároveň se v nabídce objevuje „freestylové“ provedení Trend & Fun, jež se vyznačuje použitím litých kol, několika exteriérovými doplňky, mlhovkami a parkovacím asistentem, přičemž svému majiteli přinese úsporu až 1 610 eur.

Pro úplnost dodejme, že Tiguanu v současnosti na domácím trhu patří bezmála třetinový podíl v kategorii SUV.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2011 na autosalonu v Pekingu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků