Volkswagen Tiguan 2011: drobný facelift i pro Evropu

Již loni jsme spekulovali o tom, zda je upravený Volkswagen Tiguan jen modifikací pro čínský trh, nebo přeobrazem nové podoby tohoto modelu pro všechny světové trhy. Nyní již víme, že druhá varianta je ta správná a že vůz, který byl důkladně představen i na autosalon v Pekingu z minulého měsíce, ukazuje modernizovaný Tiguan i pro evropský trh.

Vůz by se měl v Evropě začít prodávat již v červnu tohoto roku a mezi jeho hlavní novinky patří sedmistupňová dvouspojková převodovka, bezklíčkové odemykání a startování a dvojice modernizovaných motorů, přičemž oba nyní sdílejí koncepci BlueMotion a lze je kombinovat výhradně s pohonem kol přední nápravy. Vznětový dvoulitr TDI CR dává 110 koní (81 kW) a základní cena vozu ve výši 26 050 eur je nižší než dosud. Novým základem řady Tiguan má být zážehový motor 1,4 TSI naladěný na 122 koní (90 kW) a nabízený za ceny od 24 175 eur. Zároveň se v nabídce objevuje „freestylové“ provedení Trend & Fun, jež se vyznačuje použitím litých kol, několika exteriérovými doplňky, mlhovkami a parkovacím asistentem, přičemž svému majiteli přinese úsporu až 1 610 eur.

Pro úplnost dodejme, že Tiguanu v současnosti na domácím trhu patří bezmála třetinový podíl v kategorii SUV.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2011 na autosalonu v Pekingu
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2003
Stav: 188 745 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek