Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagenu se v USA kvůli aféře Dieselgate zrovna moc nedaří, o nápravu pověsti by se však už zanedlouho měl postarat úplně nový model. Půjde o velké SUV, které ponese s největší pravděpodobností označení Teramont.

Vyrábět by se mělo v továrně Volkswagen Chattanooga v Tennessee a zamíří také do Číny. Právě odtamtud pochází jeho první špionážní snímky a vyzrazena je nejen jeho poněkud konzervativní vizáž, ale i rozměry.

Sedmimístný Teramont, vybavený třemi řadami sedadel, bude nejmohutnějším vozem na platformě MQB – má délku 5039 mm, šířku 1989 mm, výšku 1773 mm a rozvor 2980 mm, rozměrově tedy víceméně odpovídá Audi Q7. A to už je pořádný obr!

Pohon zajistí u základních verzí čtyřválcový motor 2.0 TSI, vyšší specifikace dostanou benzinový šestiválec a později nejspíš i plug-in hybridní systém. Vybírat bude možné mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol. Vůz se nejspíš oficiálně představí v listopadu v Los Angeles nebo v lednu 2017 v Detroitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků