Volkswagen Teramont se terénu nebojí. Dovednosti ukazuje ve videu

Řada dnešních SUV se do terénu moc často nepodívá, to ale nutně nemusí znamenat, že do něj nemohou. Typickým příkladem je například Volkswagen Tiguan, který toho ve skutečnosti zvládne projet až překvapivě dost, stejně ale nakonec bude sloužit hlavně ve městech a mimo ně.

Zatímco Tiguan se už na našich silnicích poměrně zabydlel, model Teramont, jehož podoba byla už minulý týden odhalena prostřednictvím špionážních snímků, se tady vůbec nepodívá. Je navržen hlavně pro Ameriku a Čínu jako mainstremová alternativa k Audi Q7, a tomu budou odpovídat také motory. Očekává se například dvoulitrové TSI v výkonem okolo 240 koní, hovoří se také o zážehových šestiválcích s objemy 3,0 a 3,6 litru, jinak toho ale zatím moc nevíme.

Zajímavosti | Volkswagen | Paparazzi

Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagen zatím oficiálně neodhalil podobu nového velkého SUV, za to ale ukázal, že skutečně může i do složitějšího terénu, nevadí mu bláto ani brody. Severní Amerika se jej dočká na jaře příštího roku, přičemž základní cena by se mohla pohybovat okolo 30.000 dolarů (asi 720.000 Kč).

Je jasné, že do zelí Audi Q7 tohle auto nepoleze, za to si na něj ale brousí zuby například Mazda CX-9 nebo Honda Pilot. Vůz stojí na platformě MQB, na délku měří více než pět metrů, má téměř třímetrový rozvor a uveze až sedm cestujících. V galerii najdete dříve zveřejněné špionážní fotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků