....a co radsej tam dat poriadny motor? Bohate by stacil stvorvalec s velkymi hrncami, aby to nemuselo dostat na prdel od prazdneho ducata.
Souhlas, v případě nehody se ovšem situace výrazně mění v neprospěch ducata, respektive jeho posádky. Pak je to dlažební kostka versus bublina staniolu.
Na to jakej to má bodykit bych čekal, že tam daj aspon něco pořádnýho. Slušel by mu 3.0 V6 :-/
Nejsem příznivce toho, aby auto muselo mít za každou cenu 200 koní nebo 400 nebo 600 ale fakt je ten, že pokud chcete s Multivanem jezdit po dálnicích v Německu, tak těch 200koní je takové minimum pro běžné řidiče, tedy nejméně ten nejsilnější motor co se nyní nabízí bez úprav a a pokud chcete nějaký ABT kostitřas pro pořádnou jízdu, tak ty výkony jsou tak nějak skoro akceptovatelné, ale není to absolutně žádný trhák, chybí tam V6 TDI pro pořádný tah z nízkých otáček už na půl plynu i při větším obsazení a taky nad 150kmh to zrychlování... :-|
nevite jak je to s zivotnosti motoru po takove uprave?
Prakticky se nezmění. Mizerná je před úpravou i po ní.
:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.