Volkswagen T6 dostal od ABT naděleno až 235 naftových koní

7 komentářů

Antiautomat
27. června • 7:24

....a co radsej tam dat poriadny motor? Bohate by stacil stvorvalec s velkymi hrncami, aby to nemuselo dostat na prdel od prazdneho ducata.

Jogurt
27. června • 22:44

Souhlas, v případě nehody se ovšem situace výrazně mění v neprospěch ducata, respektive jeho posádky. Pak je to dlažební kostka versus bublina staniolu.

Tom
26. června • 21:27

Na to jakej to má bodykit bych čekal, že tam daj aspon něco pořádnýho. Slušel by mu 3.0 V6 :-/

Driver
26. června • 11:27

Nejsem příznivce toho, aby auto muselo mít za každou cenu 200 koní nebo 400 nebo 600 ale fakt je ten, že pokud chcete s Multivanem jezdit po dálnicích v Německu, tak těch 200koní je takové minimum pro běžné řidiče, tedy nejméně ten nejsilnější motor co se nyní nabízí bez úprav a a pokud chcete nějaký ABT kostitřas pro pořádnou jízdu, tak ty výkony jsou tak nějak skoro akceptovatelné, ale není to absolutně žádný trhák, chybí tam V6 TDI pro pořádný tah z nízkých otáček už na půl plynu i při větším obsazení a taky nad 150kmh to zrychlování... :-|

dobre tak
26. června • 13:22

nevite jak je to s zivotnosti motoru po takove uprave?

Vana666
26. června • 14:12

Prakticky se nezmění. Mizerná je před úpravou i po ní.

Brouk
27. června • 7:49

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud