Volkswagen T6 dostal od ABT naděleno až 235 naftových koní

Je to k nevíře, ale společnost ABT letos slaví neuvěřitelných 120 let. Je tedy mnohem starší, než třeba BMW, které letos s velkou pompou slaví stovku. Pochopitelně se tak ABT od svých úplných počátků nezabývá tuningem koncernových aut, to se naplno rozjelo až v roce 1970.

Testy

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

I tak má ale ABT dlouholeté zkušenosti s úpravami aut. Společně s tím letos oslavuje 65. výročí legendární Volkswagen Bus, takže se ABT rozhodlo zabít dvě mouchy jednou ranou a stvořili skutečně unikátní Volkswagen T6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku a pod kapotou dvoulitrový turbodiesel s výkonem až 235 koní

Auto dostalo nové nárazníky vpředu i vzadu, sportovnější prahy, spoiler na zádi a hned čtyři koncovky výfuku. Podvozek se přiblížil blíže asfaltu díky novému sportovnímu odpružení od Bilsteinu, zároveň se auto může postavit buď na devatenácti, nebo dvacetipalcová kola.

Pod kapotou se nachází dvoulitrový turbodiesel, ze kterého dokážou u ABT dostat zajímavější hodnoty, než kolik vám dá standardně Volkswagen. Z původního výkonu 110 kW (150 k) může být rázem 132 kW (180 k), z výkonnější verze, která standardně nabízí 150 kW (204 k), dokáže ABT vydolovat 173 kW (235 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků