Volkswagen svolává dodávky Caddy. Mohou se samovolně rozjet

Volkswagen svolává dodávky Caddy. Mohou se samovolně rozjet

Volkswagen svolává k opravě několik desítek tisíc kusů malé dodávky Caddy. Hrozí u ní, že se motor po odemčení vozu dálkovým ovládáním sám nastartuje. Pokud má v takovém případě vůz zařazenou rychlost, může se i rozjet.

Testy | Užitková auta | Volkswagen

Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

Volkswagen už dokonce zaznamenal případy, kdy se tak skutečně stalo a vyzval majitele, aby při parkování vyřazovali raději na neutrál a používali k zajištění vozu výhradně parkovací brzdu. Svolávací akce zahrnuje zhruba 67 000 v Evropě provozovaných aut vyrobených od května 2012 do ledna 2013.

Problém se týká faceliftované verze modelu Caddy s interním označením generace 2K, kterou automobilka VW vyráběla od roku 2003 do roku 2015. Od loňského roku je na trhu modernizovaná verze, která ale nicméně používá stejnou platformu. Výroba probíhá v Polsku.

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 155 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 156 244 km
Cena: 30 000 Kč
Test ojetiny Renault Clio RS: Kupujte, nebudou!

Test ojetiny Renault Clio RS: Kupujte, nebudou!

Skutečné sportovní auto se v rozumné cenové relaci hledá obtížně. Pokud nutně nemusíte mít zadokolku, poslední atmosférické Clio RS je vynikající volba.

dnes | Dalibor Žák | 3 příspěvky
Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion

Změřili jsme dynamiku nového Volkswagenu Tiguan s prozatím vrcholným naftovým motorem. Jak rychlý je v praxi a jak si stojí vedle aut, která už mají naše měření za sebou?

24.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 51 příspěvků
Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

GTI Clubsport vs. Mégane R.S. Trophy-R

Jeden slaví narozeniny, druhý se loučí. Ne, tohle nebude klasický srovnávací test, tohle bude především ukázka toho, co všechno dnešní rychlé předokolky umí.

17.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 15 příspěvků